تارتار: تقابل پیکان و ذوب‌آهن بیش از ۳ امتیاز ارزش دارد

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش دیدار حساسی مقابل پیکان دارد و پیروزی در این دیدار بیش از سه امتیاز ارزش خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: بازی فردا برای هر دو تیم بسیار مهم است. در حال حاضر ۶، ۷ تیم برای بهترین جایگاه در پایان فصل تلاش می‌کنند. ما و پیکان هم جزو این تیم‌ها هستیم و تقابل ما بیشتر از ۳ امتیاز ارزش دارد. تیمی که برنده شود خودش را به بالای جدول نزدیک می‌کند و تیمی که شکست می‌خورد هم کارش سخت می‌شود.

او ادامه داد: هفته پیش توانستیم پیکان را شکست دهیم و یک پیروزی ارزشمند داشتیم اما فردا کارمان سخت است. زمین ورزشگاه انقلاب کرج کار ما را سخت‌تر می‌کند و شاید نشود کار تاکتیکی انجام داد. امیدوارم فردا زمین شرایط بهتری داشته باشد. ضمن احترام به تیم پیکان برای سه امتیاز بازی می‌کنیم. اگر بتوانیم رقیبمان را از سر راه برداریم، به جایگاه بهتری می‌رسیم. باید دوندگی زیادی داشته باشیم و از اشتباهات تیم حریف که جوان است، نهایت بهره را ببریم.  

تارتار درباره رویارویی با تیم سابقش هم گفت: پیکان شرایط سخت افزاری خوبی دارد و باید حضور داشته باشد و به فوتبال کشورمان کمک کند. به هر حال مهم این است که بتوانیم این رقیب را از پیش رو برداریم و امیدوارم فردا بتوانیم این کار را انجام دهیم.

او درباره تقویم بازی‌ها و با تاخیر اعلام شدن برنامه‌های لیگ برتر نیز بیان کرد: فکر می‌کنم منتظر هستند تا سرمربی تیم ملی مشخص شود چون باید هماهنگی‌ها صورت بگیرد. نمی‌شود ایراد زیادی گرفت اما دوست داریم برنامه‌مان تا روز آخر لیگ مشخص باشد. چاره‌ای نیست و این بلاتکلیفی به همه تیم‌های لیگ ضربه زده است. سازمان لیگ خیلی مقصر نیست.

سرمربی ذوب‌آهن درباره سر و شکل انتخاب سرمربی تیم ملی و اعلام گزینه‌های داخلی هم گفت: من در حال حاضر حامی تیم ملی هستم و هر کسی سکان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد طرفدارش هستم و حمایت می‌کنم. ترجیح می‌دهم بیشتر از این صحبت نکنم و تمرکزم روی بازی فردای تیمم باشم.

او همچنین درباره عملکرد کلی‌اش در ذوب‌آهن عنوان کرد: من افتخار می‌کنم که سرمربی تیم بزرگی مثل ذوب‌آهن هستم. دیدگاهم برای انتخاب ذوب‌آهن این بود که سکوی پرتابم باشد. فکر می‌کردم با بودجه مناسب‌تر می‌شود برای کسب سهمیه و قهرمانی مدعی شد اما با این‌که ذوب‌آهن از نظر زیرساخت قوی است، بودجه محدودی دارد. متاسفانه توقع بعضی از طرفداران ما واقعی نیست و انتظار زیادی از تیم دارند. 

تارتار اضافه کرد: بعضی از هواداران می‌گویند این تیم نایب قهرمان آسیاست که همین مساله آسیب بزرگی به تیم می‌زند. پاس آخرین تیم ایرانی قهرمان آسیاست اما اکنون کجاست؟ نفت تهران روزگاری یقه همه تیم‌ها را می‌گرفت اما اکنون دیگر وجود ندارد. شرایط تیم‌ها تغییر می‌کند. ما همین این شرایط را قبول کردیم اما انتظارات بالاست. 

او ادامه داد: ببینید اختلاف بودجه با سپاهان چقدر است. من به عنوان یک مربی حرفه‌ای شرایط را پذیرفتم و از مدیریت راضی هستم چون همیشه پشتمان بوده اما بعضی از به ظاهر هواداران، تمرکز اعضای تیم را به‌هم می‌ریزند. بیش از این نباید صحبت کنم چون تمرکز تیم به‌هم می‌ریزد. 

سرمربی ذوب‌آهن درباره وضعیت مصدومان تیمش هم گفت: سجاد جعفری مصدوم و هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است. هنوز باقرپسند و ابراهیم زاده به شرایط خوب نرسیده‌اند. باقرپسند هم هنوز به شرایط خوب نرسیده است و انفرادی تمرین می‌کند. فکر نمی‌کنم به این فصل برسد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401121309354
  • خبرنگار : 71649