رئیس هیئت فوتبال استان:

استادیوم ۱۵ هزار نفری اراک استانداردهای لازم برای نصب VAR را داراست

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: استادیوم ۱۵ هزار نفری اراک لوازم و استانداردهای لازم برای نصب VAR را داراست و در صورتی که نقصی وجود داشته باشد، این نقص برطرف خواهد شد.

محمدرضا غفاری، شامگاه ۱۲ اسفندماه در حاشیه پنجمین همایش خانواده فوتبالی‌ها که همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و به مناسبت اختتامیه مسابقات فوتبال و فوتسال شهرستان محلات در فرهنگ‌سرای اندیشه این شهرستان برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تیم فوتبال آلومینیوم اراک جایگاه خاص خود را دارد و مسئولین و همه اهالی فوتبال باید دست به دست هم داده و تیم‌های فوتبال و فوتسال استان را که در مسابقات کشوری حضور دارند را حمایت کنند تا به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه‌های هیئت فوتبال استان مرکزی در سال آینده، آموزش، توجه به تیم‌های پایه و برگزاری مسابقات است.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی درخصوص تجهیز ورزشگاه ۱۵ هزار نفری اراک به امکان VAR گفت: VAR از الزامات استادیوم‌هایی است که میزبان مسابقات لیگ برتر هستند و فدراسیون فوتبال نیز اعلام کرده است، استادیومی که مجهز به این سیستم نباشد، باید مسابقات خود را در شهرهایی که استادیوم آنها مجهز به VAR است، برگزار کنند.

غفاری افزود: استادیوم امام خمینی(ره) اراک آمادگی تجهیز شدن به VAR را دارد و در بازدید نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بر این مسئله تاکید شد. این استادیوم لوازم و استانداردهای لازم برای نصب VAR را داراست و در صورتی که نقصی وجود داشته باشد، این نقص برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم برای نصب VAR باید در قالب تعامل بین مالک و بهره‌بردار استادیوم انجام و وسایل مورد نیاز تامین شود. فدراسیون هم از تجهیز استادیوم‌ها به VAR حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور غفاری، رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی، فرماندار، شهردار، فرمانده سپاه ناحیه، فرماندهی انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان محلات به همراه جمعی از پیشکسوتان فوتبال و فوتسال شهرستان برگزار شد، از خانواده شهدای فوتبالیست شهرستان محلات که در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، تجلیل شد.

تقدیر از خیرین ورزشی، داوران، مربیان باشگاهی، استانی و ملی، پیشکسوتان، بازیکنان، سرپرستان، اعضای کمیته انضباطی، تیم‌های فوتبال و فوتسال و سایر افرادی که طی یکسال اخیر در برگزاری مسابقات نقش داشتند، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401121309184
  • خبرنگار : 50597