معاون استاندار مازندران:

خروج دانشگاه‌ها از بستر علمی نقشه دشمن است ‏

‏ معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بر لزوم گسترش ارتباط دانشگاه‌ها با دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: دشمن در تلاش است تا دانشگاه‌ها را از بسترعلمی خارج کند که باید در این زمینه هوشیار بود.

روح الله سلگی امروز در جلسه هم اندیشی با مسئولان دانشگاه‌های مازندران گفت: نقش و ماموریت دانشگاه‌ها برای برون رفت کشور از چالش‌های توسعه باید پررنگ و عملیاتی تعریف شود.

وی گفت: تعمیق ارتباط دانشگاه‌ها با دستگاه‌های اجرایی موجب توسعه پایدار خواهد شد.

این مسئول سیاسی با اشاره به ظرفیت در خور توجه دانشگاه‌ها در توسعه علمی کشور، افزود: دشمن در تلاش است تا دانشگاه‌ها را از بسترعلمی خارج کند که باید در این زمینه هوشیار بود.

سلگی، وجود خیل عظیم نیروهای انقلابی در سطح اساتید و کارکنان انقلابی در دانشگاه‌ها را ظرفیت اساسی برای هدایت مراکز علمی دانست و گفت: تقویت نقش اساتید و دانشجویان انقلابی ماموریت خطیر رؤسای دانشگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: دانشجویان با بصیرت و اساتید فرهیخته دانشگاه‌های کشور، طرح معاندان برای اغتشاش در مراکز آموزش عالی را ناکام گذاشتند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم توجه به مباحث فرهنگی در دانشگاه‌ها گفت: تقویت دانشگاه‌ها سرعت پیشرفت کشور را شتاب خواهد بخشید.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401121308887
  • خبرنگار :