استاندار گلستان عنوان کرد:

زمینه‌سازی مشارکت داوطلبان متخصص گلستان در کارهای خیر

استاندار گلستان بر زمینه‌سازی جهت مشارکت داوطلبان متخصص گلستان در انجام کارهای خیر تاکید کرد و گفت: جمع‌سپاری با انجام امور خیریه سازگار است و باید مدنظر قرار گیرد.

علی‌محمد زنگانه ظهر امروز پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در همایش سالانه مجمع خیرین استان گلستان که در سالن اجلاس لاله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مناسبت‌های ملی، معنوی و مذهبی فرصتی مغتنم برای مشارکت خیرین در کارهای خیر و خداپسندانه است.

وی با بیان اینکه زمینه‌سازی برای مشارکت هر فردی با هر توان مالی در کارهای خیر بسیار ارزشمند است، ادامه داد: جمع سپاری با انجام امور خیریه سازگار است و باید پرداختن به آن را مدنظر قرار داده و برای تحقق آن برنامه داشته باشیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه برخی پروژه‌ها به خاطر طولانی شدن پروسه مالی نیمه کاره می‌مانند و در این بخش خیرین نقش بسیار مهمی دارند، افزود: فراهم کردن زمینه مشارکت خیرین در هر شهرستان و منطقه از استان با هر رقمی حتی ارقام کوچک می‌تواند در تکمیل زودهنگام پروژه‌ها نقش بسیار مهمی دارد.

وی ارائه خدمات را از دیگر روش‌های مشارکت در کارهای خیرخواهانه عنوان و خاطرنشان کرد: باید زمینه مشارکت داوطلبان متخصص فراهم شود زیرا متخصصان می‌توانند در حوزه‌های مختلف از قبیل مدرسه‌سازی، ورزش و سایر حوزه‌ها مثمرثمر هستند.

زنگانه با تاکید بر اینکه باید به پویش‌ها اعتماد کنیم، اضافه کرد: با راه‌اندازی پویش در کارهای فرهنگی و اجتماعی می‌توان مسیر حل کارهای بزرگ با ایده‌های نوین و روش‌های خلاقانه هموار کرد و حلال بسیاری از مشکلات اجتماعی شد.


کمک ۳۴۰۰ میلیاردی مجمع خیرین گلستان در حوزه مدارس

رئیس مجمع خیرین گلستان در این همایش با بیان اینکه دشمن وقتی پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران را می‌بیند از تحریم‌های اعمال شده بر علیه کشورمان پشیمان می شود، تصریح کرد: بررسی رفتارهای دشمنان نشان می‌دهد که آنها از قدرت نظامی ما در هراس هستند.

محمد شهرکی اقدامات خیرخواهانه مجمع خیرین استان گلستان از بدو تاسیس تاکنون در حوزه مدارس را بالغ بر سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و در حوزه سلامت ۲ هزار میلیارد ریال برشمرد و اضافه کرد: برخی از اقدامات و کارهای خیر انجام شده ثبت نمی‌شود که ممکن است ارزش این کارها به ۲۰۰ میلیارد ریال هم برسد.

وی به احتمال حضور برخی افراد که برای بهره بردن از سود به این مجموعه وارد می شوند اشاره کرد و گفت: ما آنها را از خود جدا کرده و راحت می‌توانیم نیازمندان را در محلات شناسایی و مشکلات آنها را در حد توان مرتفع کنیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401121108198
  • خبرنگار : 50039