معاون وزیر کشور:

تولیدکنندگان ژنرال‌های اقتصادی کشور هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، گفت: ما مشکلات داریم ولی باید همه مدیران ملی در سطح استانی پای کار بیایند.  

محسن کوشش‌تبار ظهر امروز (۱۱ اسفندماه) در حاشیه بازدید از سرجین‌بافت، با اشاره به اینکه بعد از اتمام این مجموعه ۲ هزار فرصت شغلی و ۲۰ هزار شغل غیرمستقیم  ایجاد می‌شود که کار بسیار بزرگ و فرصت بی‌نظیری برای استان است، اظهار کرد: این پروژه ملی بوده و جزو اولین جاهایی است که زنجیره ارزش به طور کامل، تکنیکی و علمی و رو به تکمیل است.  

 وی با بیان اینکه در همین زنجیره از مرحله ورود پنبه تا خروج پوشاک کاملا طراحی شده است، افزود: این مجموعه می‌تواند در صحنه‌های بین‌المللی شرکت‌ها و کشورهایی که مطرح هستند در قیمت تمام شده و  کیفیت رقابت کند؛ همچنین با توجه به وجود زنجیره کامل، قیمت تمام شده کاهش پیدا می‌کند. 

 کوشش‌تبار با بیان اینکه با تنوع بخشی که وجود دارد از پیشینه و دیرینه طراحی‌هایی که در کشور هست استفاده شود، اضافه کرد: طراحی‌ها جنبه فرهنگی ایرانی اسلامی داشته باشد.  

این مسئول با بیان اینکه بانک‌ها و مدیران سیاست‌گذار باید حمایت‌کننده باشند، اذعان کرد: ما از سرمایه‌گذار به‌خصوص تولیدکنندگان ارزشمندتر در کشور نداریم در واقع شما ژنرال‌های اقتصادی برای کشور هستید. ‌

وی با بیان اینکه در ایران امر سرمایه‌گذاری و اعتماد سرمایه‌گذار به مجموعه دست‌اندرکاران و سیاست‌گذاران کشور  به گونه‌ای است که سرمایه‌گذاری شکل می‌گیرد، ابراز کرد: امیدواریم این ۷۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری شما الگویی باشد برای همه آن‌هایی که در استان زنجان  سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند. چرا که  این استان می‌تواند بهشت سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران شود.   

در ادامه استاندار زنجان، با بیان اینکه بخشی از کار را ما در استان انجام دادیم و بخش زیاد دیگر به کمک‌های کشوری باز می‌گردد، افزود: گشایش‌هایی اتفاق افتاده و بانک مرکزی مشکلات را برداشته و پرونده‌ها یک بار دیگر بررسی می‌شود.

محسن افشارچی با اشاره به رسیدن کارت بازرگانی برخی افراد در اسرع وقت و حل مشکلات بانکی در استان زنجان، ادامه داد: بخشی از کارها را باید یک مقدار سرعت‌اش را  در ستاد تسهیل کشوری بیشتر کنیم تا بتوانیم سه ماهه اول سال آینده، بخش اعظم اینجا را یک کاری بکنیم راه بیفتد.  

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401121108184
  • خبرنگار : 50534