جشن نیکوکاری فرصتی برای همدلی و کمک به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از آغاز جشن نیکوکاری خبر داد.

حمید محمدی ضمن تقدیر از کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیران طی سال جاری اژهار کرد: امسال پیرو آیین هر ساله، جشن نیکوکاری با شعار «هر روز عید دیگر است» برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به روش‌های غیرحضوری در نظر گرفته شده جهت شرکت در جشن نیکوکاری افزود: شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از روش‌های غیرحضوری کمک به نیازمندان در آستانه نوروز است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، وی ادامه داد: همچنین روز جمعه، ۱۲ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان نیز پایگاه‌های جشن نیکوکار مستقر می‌شوند.

محمدی عنوان کرد: ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت و توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

وی مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری سال گذشته را ۱۲ میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ۱۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401121107969
  • خبرنگار : 50454