جانباز ۷۰ درصد آملی به جمع همرزمان شهیدش پیوست

رئیس اداره بنیاد شهید و ایثاگران شهرستان آمل، گفت: " رحمت الله فرج پور" جانباز۷۰ درصد آملی، سه شنبه شب براثر درد ناشی از تشدید شدن جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و جمع به همرزمان شهیدش پیوست.

احمد سیفیان امروز درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در آمل، اظهار کرد: این جانباز و شهید والامقام در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و پیکر او عصر امروز چهارشنبه وارد شهرآمل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم شب وداع با پیکر شهید رحمت الله فرج پور چهارشنبه شب و پس از پایان نمازمغرب وعشاء درحسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار خواهد شد، افزود: پیکر پاک این شهید از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ازمقام سپاه ناحیه آمل با حضور قشرهای مختلف مردم تشییع و درگلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) خاکسپاری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شهید "رحمت الله فرج پور" روز ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۴۵ در شهرستان آمل متولد شد و در ۶ دی ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران در جبهه جنوب کشور، هر دو پای خود تا زانو را از دست داد و بر اثر ترکش به شکم به درجه جانبازی نایل شد تا پس از ۳۶ سال چشم انتظاری و تحمل درد و رنج، به همرزمان شهیدش بپیوندد.

شهرستان آمل درحال حاضر ۲۸ جانباز بالای ۷۰درصد دوران دفاع مقدس دارد.

این شهرستان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، دفاع ازحرم وامنیت بیش از یک‌هزار و۴۹ شهید تقدیم پایداری انقلاب کرده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401121007200
  • خبرنگار :