مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان عنوان کرد:

اهدای جایزه ملی احسان به ۳۰ گروه و فعال اجتماعی گلستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان با بیان اینکه جایزه ملی احسان به ۳۰ گروه و فعال اجتماعی استان اهدا شد، گفت: این گروه‌ها حول ۱۰ محور از قبیل مساجد و هیئات مذهبی، عدالت آموزشی، سلامت، بانوان، خیریه، نوآفرین، فعالان اجتماعی و سایر گروه‌ها انتخاب شدند.

ساسان احمدی ظهر امروز سه شنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ در آیین اهدای جایزه ملی احسان که با هدف تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای گرامیداشت روز احسان و نیکوکاری آیین تجلیل از گروه‌ها و فعالان اجتماعی و مردمی استان گلستان را به پاس خدمات اجتماعی در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه موضوع مذکور در شورای اجتماعی استان گلستان مطرح و انتخاب افراد حول ۱۰ محور از قبیل گروه‌های مساجد و هیئات مذهبی، عدالت آموزشی، سلامت، بانوان، خیریه، نوآفرین، فعالان اجتماعی ، جهاد تبیین و رسانه و سایر گروه‌ها انجام شد، ادامه داد: پس از بررسی‌های به عمل آمده ۳۰ گروه در استان موفق به دریافت جایزه ملی احسان شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان، خدمات این گروه‌ها را مختص یک حوزه خاص ندانست و با اشاره به اینکه این گروه ها در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی می کنند، عنوان کرد: رزمایش توزیع پنج هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان، توزیع گوشت مرغ به میزان ۱۴۱ تن، مشق احسان با توزیع هفت هزار بسته لوازم التحریر، تهیه ۱۵۵ دستگاه بخاری گازی و سیستم گرمایشی برای نیازمندان نمونه ای کوچک از اقدامات این گروه‌ها در یک سال جاری است.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت گروه‌های جهادی در انجام امور خیریه و خداپسندانه در استان گلستان بسیار چشمگیر است، خاطرنشان کرد: در بخش عدالت آموزشی بالغ بر ۶۰۰ بسته رایگان با موضوعات کلاس‌های کنکور نیز به دانش آموزان خدمت رسانی شده است.

احمدی اتفاقات حوزه بانوان توسط ستاد را بسیار ایده‌آل برشمرد و تصریح کرد: طرح‌های لبخند مادری، بهداشت سلامت، لبخند احسان در بخش دندانپزشکی و سایر خدمات از اقدامات انجام شده در حوزه بانوان است.

این مقام مسئول بر خدمات رسانی به نیازمندان در جامعه تأکید کرد و گفت: این ستاد اقدامات مهمی را در حوزه اشتغالزایی با اهدای تسهیلات ارزان قیمت انجام داده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401120906876
  • خبرنگار : 50039