رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی زنجان تاکید کرد

پرهیز از اتخاذ تصمیمات بیهوده در شهر زنجان

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی زنجان گفت: از اتخاذ تصمیمات بیهوده برای شهر باید پرهیز شود.

سعید نجفی ظهر امروز (۹ اسفندماه) در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با توجه به اینکه در ماه آخر سال مرکز شهر دچار ترافیک شدید می‌شود تصمیم گرفتیم با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد این موضوع را طبق قانون از شورای ترافیک استان پیگیر باشیم، اظهار کرد: در همین راستا جلسه‌ای در شورای ترافیک استان تشکیل شد که اعضای شورا نیز در این جلسه حاضر شدند و پلیس راهور که پیشنهاد این طرح را داشتند به ارائه طرح پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در این‌ جلسه نماینده پلیس راهور به تشریح کامل طرح پرداخت و شورای ترافیک استان نیز با شنیدن و استماع راهکارهای پلیس این طرح را تایید کردند، افزود: در دومین روز اجرای طرح همین شورا از اجرای آن عقب‌نشینی کرد که با لغو کردن این طرح پلیس راهور قربانی این موضوع شد و سوال این است که اگر پلیس راهور ورود نمی‌کرد تا به امروز چه طرحی داشتیم.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه در پایان سال همواره شاهد شلوغی شهر، درگیری مردم، تصادفات و نارضایتی مردم شهر را شاهد هستیم، ادامه داد: پلیس شهر نیز وظیفه خود دانسته با طرحی که داشته در شورای ترافیک استان طرح موضوع کرده و این شورا نیز این موضوع را تایید کرده و سوال اینجاست که چه اتفاقی افتاده این طرح را پس از دو روز ابطال کرده آیا نمی‌شد یک هفته این طرح اجرا و آسیب‌شناسی شده و اگر خروجی نداشت لغو شود.

نجفی با تاکید بر اینکه درخواست ما این است که از اتخاذ تصمیمات آبکی در استان پرهیز شود، متذکر شد: احترام مردم باید همیشه نگه داشته شود زیرا با تصمیمات آبکی نمی‌شود شهر را اداره کرد.

وی با اشاره به اینکه چندین بار موضوع کف‌سازی قطعه والدین شهدا پیگیری شده است و تا به امروز حرکت خاصی انجام نشده است، افزود: در این زمینه شاهد مراجعات متعدد به شورای شهر زنجان هستیم که باید اهتمام لازم در این زمینه وجود داشته باشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401120906602
  • خبرنگار : 50163