مدیرکل کمیته امداد گلستان:

۸۳ هزار خانوار گلستانی تحت پوشش کمیته امدادند/ برپایی ۴۲۰ پایگاه جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد گلستان "هر روز عیدی دیگر است" و "با همدلی نوروز را جشن بگیریم" را از شعارهای محوری جشن نیکوکاری امسال اعلام کرد و گفت: در مجموع ۴۲۰ پایگاه جشن نیکوکاری در گلستان برپا می‌شود.

عیسی بابایی امروز دوشنبه ۸ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز جشن نیکوکاری از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری در استان گلستان آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی میزان مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری سال ۱۴۰۰ گلستان را ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی‌ می‌شود مشارکت گلستانی‌ها در جشن نیکوکاری امسال به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از برپایی نزدیک به ۴۰ پایگاه کمیته امداد در میادین اصلی شهرها و روستاهای استان خبر داد و بیان کرد: همچنین ۳۶۰ دفتر مراکز نیکوکاری و ۲۰ دفتر کمیته امداد در سطح استان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی است که در مجموع ۴۲۰ پایگاه ویژه جشن نیکوکاری در گلستان برپا می‌شود.

بابایی خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری در روز پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ماه جاری همزمان با سراسر کشور در میادین اصلی، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و در روز جمعه ۱۲ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه استان گلستان برگزار می‌شود.

وی "هر روز عیدی دیگر است" و "با همدلی نوروز را جشن بگیریم" را از شعارهای محوری جشن نیکوکاری امسال اعلام کرد و متذکر شد: ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق، نیکوکاری، خیر و احسان در جامعه اسلامی در راستای کمک به نیازمندان جامعه، فراهم‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم در موضوع انفاق و نیکوکاری برای بهبود معیشت نیازمندان، افزایش همبستگی و انسجام اجتماعی در جامعه و تامین مالی جهت رفع نیازهای محرومان از جمله اهداف جشن نیکوکاری امسال است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان از نواختن زنگ احسان و نیکوکاری در ۱۴ اسفند ماه جاری همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد در گلستان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad.ir برای واریز کمک‌های خود اقدام کنند، همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی و آنی‌پرداخت با کد دستوری #۱*۰۱۷*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

بابایی اضافه کرد: همچنین مردم می‌توانند با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری و یا مراجعه به پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری مستقر در سطح شهر در روزهای مختص جشن نیکوکاری برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۸۳ هزار و ۴۱۶ خانوار گلستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: ۱۵۴ هزار و ۱۷۹ نفر تحت پوشش کمیته امداد گلستان قرار دارند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۹۲۹ نفر دانش‌آموز و یک هزار و ۲۷۱ نفر از دانشجویان و طلاب هستند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401120805484
  • خبرنگار : 50491