مدیر بنیاد فرهنگی امام مهدی‌ موعود(عج) لرستان:

روایتگری درست از مباحث مهدویت داشته باشیم

مدیر بنیاد فرهنگی امام مهدی‌ موعود(عج) لرستان گفت: در برنامه‌های ویژه نیمه شعبان یک روایتگری درست از ماجرای مهدویت و ظهور داشته باشیم تا بسیاری از شبهات را به‌ صورت زیربنایی از بین ببرد.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی هفتم اسفند در سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدویت لرستان اظهار کرد: در راستای تحقق جامعه مهدوی، ارتقا سطح بینش و دانش مردم در خصوص معارف مهدویت و انتظار، توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه، زدودن خرافات از چهره فرهنگ و معارف مهدویت و انتظار، شبهات و القائات انحرافی، توانمندسازی مبلغان در حوزه مهدویت و انتظار و پاسخگویی به شبهات آن‌ها مورد تأکید است و باید به این موارد توجه کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت پیام‌آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام و زمینه‌ساز درک فرهنگ دینی است و افراد جامعه را در برابر تمام بیماری‌های معنوی بیمه می‌کند، افزود: در گذشته جشن نیمه شعبان در محلات به همت نوجوانان و جوانان به زیبایی برگزار می‌شد، الان هم باید همه کوچه‌ها و خیابان‌ها مملو از مشتاقان ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) شود.

چراغی بیان کرد: در کنار برگزاری جشن‌های نیمه شعبان نیز باید معرفت‌افزایی نسبت به فرهنگ انتظار و مهدویت مورد توجه قرار گیرد و در برنامه‌های ویژه نیمه شعبان باید یک روایتگری درست از ماجرای مهدویت و ظهور داشته باشیم تا بسیاری از شبهات را به‌صورت زیربنایی از بین ببرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۲:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401120705273
  • خبرنگار : 50310