مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی:

نیاز امروز جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه برشمرد و گفت: مادامی که هجمه استکبار علیه ایران و دنیای اسلام هست، به فرهنگ ایثار و شهادت هم نیاز است چون با تمسّک به این فرهنگ، امکان گذر از مشکلات وجود دارد.

جابر ابوالفتح‌زاده، یکشنبه، ۷ اسفندماه، در آئین بزرگداشت سالروز ولادت باسعات حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و تکریم جانبازان بستان‌آباد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه برشمرد و گفت: مادامی که هجمه استکبار علیه ایران و دنیای اسلام هست، به فرهنگ ایثار و شهادت هم نیاز است چون با تمسّک به این فرهنگ، امکان گذر از مشکلات وجود دارد.

وی با تبریک روز جانباز به جانبازان حاضر در مراسم، خطاب به آنان گفت: شما «بقیه السیف» هستید؛ کسانی که از دَم تیغِ دشمنِ بعثی جان به در برده و یادگاران دوران دفاع مقدس هستید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با یادآوری رشادت‌های جانبازان بصیر، نخاعی، قطع عضو و سایر جانبازان، افزود: آنچه که تحمل سختی‌ها و مرارت‌های این ایثارگران را قابل تحمل کرد، ایمان و اراده قوی است و همین عامل بود که در دوران دفاع مقدس باعث حضور رزمندگان در جبهه‌ها برای دفاع از دین، ناموس و آرمان های امام راحل شد.

ابوالفتح زاده با تاکید بر اینکه امروز هم باید فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داریم و به نسل های بعدی انتقال دهیم، افزود: مرور حوادث رخ داده در طول ۴۴ سال گذشته نشان می‌دهد که همچنان فرهنگ ایثار و شهادت نجات بخش کشور از تلاطم هایی است که دین ما، ملت ما و امام ما را تهدید می کند.

وی با بیان اینکه نظام و بنیاد شهید و امور ایثارگران خود را موظف می‌داند که در خدمت رسانی به ایثارگران هیچ کم و کاستی وجود نداشته باشد، افزود: به رغم مشکلات معیشتی، وظیفه داریم راه شهدا، جانبازان و آزادگان را ادامه دهیم و حوادث روزگار و یا گذشت زمان نباید این فرهنگ را در جامعه کمرنگ کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401120704744
  • خبرنگار :