یک کارگردان مشهدی تئاتر:

قرار بود شهرام عبدلی در نوروز به صحنه تئاتر مشهد بیاید اما...

یک کارگردان مشهدی تئاتر گفت: قرار بود تا پیش از عید نوروز نمایش ۱۲۱۶ را با شهرام عبدلی تمرین کنیم و آن را در عید به صحنه تئاتر مشهد بیاوریم اما درگذشت او شرایط را تغییر داد.

کیوان صباغ که از بازیگران و کارگردان‌های مطرح تئاتر مشهد محسوب می‌شود و در سریال آسوده باش با شهرام عبدلی همبازی بوده است، در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نمایشی که قرار بود با همکاری یکدیگر در عید نوروز به صحنه تئاتر مشهد بیاورند، اظهار کرد: من و شهرام عبدلی به عنوان بازیگر سر صحنه سریال آسوده باش بودیم و او با توجه به شناختی که پیش از این از من داشت، پیشنهاد اجرای یک تئاتر را داد و قرار شد مدتی که در مشهد حضور دارد آن را تمرین‌ کنیم و پس از عید آن را در مشهد به صحنه ببریم که متاسفانه شرایط آن‌گونه که می‌خواستیم رقم نخورد.

وی افزود: شهرام عبدلی به من‌ گفته بود متن را انتخاب کنم و من اتاق ۱۲۱۶ را برای اجرا انتخاب کرده بودم و همان روزی که آن اتفاق ناگوار رخ داد می‌خواستم متن را به او بدهم که برای تمرین آماده شویم.

این کارگردان تئاتر اضافه کرد: من قبلا این تئاتر را در مشهد به صحنه برده بودم اما دوباره نیز آن را با یاد شهرام عبدلی به صحنه خواهم برد.

صباغ با اشاره به اینکه قبل از سریال آسوده باش با شهرام عبدلی همکاری نداشته اما به صورت دورادور یکدیگر را می‌شناختند، تصریح کرد: ما در سریال آسوده باش با یکدیگر همکار شدیم و در پشت صحنه خیلی با هم درباره تئاتر گپ زدیم. چون او برخاسته از تئاتر بود، منش و رفتار تئاتری نیز داشت.

وی خاطرنشان کرد: معمولا وقتی بازیگران چهره به شهرستان می‌آیند و می‌خواهند در تئاتری به ایفای نقش بپردازند نخستین چیزی که می‌پرسند رقم قرارداد است اما شهرام عبدلی به من‌ گفت که برای اجرا اصلا لازم نیست در ابتدا پولی به من بدهی، بلکه اگر تئاتر فروش رفت، از درصد فروش مبلغی دریافت خواهم کرد.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: برایم خیلی جالب بود که او انقدر علاقه‌مند به تئاتر باشد که حاضر باشد این‌گونه کار کند و شب‌ها پس از فیلمبرداری سریال برای تمرین تئاتر به سالن برویم. شهرام عبدلی جزو کسانی بود که جدا از هنرمند بودن، انسان خوبی بود و این واقعا ارزشمند است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۴:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401120704436
  • خبرنگار : 50404