رئیس اداره راهداری تیران و کرون:

پنج زیرگذر در تیران و کرون در دست احداث است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیران و کرون گفت: احداث پنج زیرگذر این شهرستان در حال انجام بوده که یک باب آن آماده بهره‌برداری است.

بهنام پاکدامن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: الور، کردسفلی، ورپشت، هومان و مسیر تیران به سامان از جمله نقاط پیش بینی شده برای احداث زیرگذر تردد خودرو بوده که عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

وی افزود: احداث زیرگذر روستای ورپشت در طی هشت سال گذشته تاکنون در حال انجام است که یک زیرگذر برای ناحیه صنعتی و یکی برای روستا پیش‌بینی و در حال اجرا است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیران و کرون با بیان اینکه امسال برای اجرا و ‌آزادسازی زیرگذر روستای ورپشت ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی آن روبه اتمام بوده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی یک زیرگذر برای روستا و ناحیه صنعتی به دلیل حجم تردد کارخانه‌ها پاسخگو نبود، به همین دلیل دو مسیر مجزا احداث شد.

پاکدامن با اشاره به اینکه احداث زیرگذر الور در مرحله آزادسازی و کرد سفلی در حال مطالعه و بررسی است، تصریح کرد: احداث زیرگذرها نیازمند آزادسازی و در برخی از مواقع با پل و مسیر انتقال لوله‌های آب، گاز و تجهیزات زیرساختی روبرو بوده که فرآیند اجرا را سخت می‌کند.

وی ادامه داد: احداث زیرگذر روستای هومان یکی دیگر از پروژه‌های راهداری و حمل‌ونقل است که تأسیسات در مسیر جاده جانمایی شده و با آزادسازی توسط دهیاری و ساخت باکس‌ها، عملیات تکمیل آن اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیران و کرون به زیرگذر مسیر تیران به سامان در محدوده باغات اشاره کرد و گفت: پل احداث شده و پس از آزادسازی تعدادی از باغات، مسیر تکمیل و رفت و آمد انجام خواهد شد.

پاکدامن به پروژه پل شرقی ورودی شهرستان تیران و کرون اشاره کرد و افزود: این پروژه به صورت مشترک بین شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل در حال اجراست که شهرداری در احداث پل اقدامات خود را انجام داده و احداث مسیرها هم توسط راهداری و حمل و نقل اجرا می‌شود.

به گفته وی، در این مسیر ۱۷ پل و تأسیسات وجود داشته که ایمن‌سازی و جابجایی آن‌ها انجام شده تا جاده مسیر کمربندی زیرسازی و آماده‌سازی شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401120604028
  • خبرنگار :