رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور:

حوزه هنری همزاد با انقلاب اسلامی است

رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور با اشاره به تاسیس نهاد حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این نهاد را متولد انقلاب عنوان کرد و گفت: حوزه هنری همزاد با انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی، پنجشنبه چهارم اسفندماه در آیین افتتاح پردیس سینمایی ۲۹ بهمن تبریز، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نهادها و مجموعه‌های جدیدی در کنار نهادهای همزاد در بخش‌های مختلف تشکیل یافتند. مثلا ما ارتش را داشتیم که در کنار آن سپاه پاسداران تشکیل یافت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هم‌چنین ما وزارت کشاورزی را داشتیم که در کنارش جهادسازندگی ایجاد شد و کارهای لازم در دهه اول انقلاب را پیش برد.

وی با بیان این‌که در بخش هنر نیز حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفت، ادامه داد: حوزه هنری دوره‌های مختلفی را سپری کرده و گاهی در اوج بوده است. این نهاد در حوزه ادبیات مقاومت و زمینه‌های هنری دیگر فعالیت‌هایی انجام داده و می‌دهد و از زمانی که دکتر دادمان به ریاست حوزه هنری آمده است، شاهد شکوفایی در عرصه‌های مختلف هنری این نهاد هستیم.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: بسیاری از هنرمندان انقلابی و متعهدی که امسال در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب در کنار مردم بودند و هستند و به هیچ وجهی از کنارشان نرفته و مسیر خود را گم نکرده‌اند، در حوزه هنری پرورش یافته‌اند.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی همه جانبه از کارهای هنری حوزه هنری پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۲:۳۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401120403148
  • خبرنگار : 50256