دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

دانشگاه‌ها ظرفیتی بزرگ برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر هستند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: دانشگاه‌ها ظرفیتی بزرگ برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر هستند.

حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا چهارم اسفند در دیدار با مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های لرستان، اظهار کرد: همراهی و مشارکت نهادها، دانشگاه ها و ادارات و … جهت ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

وی با اشاره به راهکارهای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها، افزود: تشکیل ستاد یا شوراهای ویژه دانشجویی، ارایه مقاله و پایان‌نامه دانشجویی به سمت موضوع امر به معروف و نهی از منکر و طرح و پیشنهاد واحد درسی در مباحث آموزشی جهت ترویج و نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه قرار گیرد.  

مهدوی‌نیا بیان کرد: ایجاد مسابقات علمی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، از دیگر مواردی است که جهت ترویج این فریضتین باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اهمیت این فریضه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید: امر به معروف و نهی از منکر یاد گرفتن است و امروز برای ترویج این فریضتین باید تلاش کنید خوب یاد بگیریم.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های آموزشی باید از توان مربیان توانمند بهره گرفت، ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر دوره‌های آموزشی را به صورت رایگان برای اقشار مختلف جامعه برگزار می‌کند.

 انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401120403125
  • خبرنگار : 50310