شهر جهانی مبلمان منبت مهیای نوروز می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر با تاکید بر اهمیت معرفی شهرستان ملایر به عنوان شهر جهانی مبلمان منبت و شهر جهانی نظام تولید انگور گفت: به علت تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، سفرها زودتر آغاز خواهد شد و در پیک اول به طور قطع شاهد افزایش چشمگیر مسافران نوروزی در ملایر خواهیم بود.

ابراهیم جلیلی پنجشنبه ۴ اسفندماه در جلسه کمیته برنامه ریزی و آمار و کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ملایر، به در پیش رو بودن ایام نوروز ۱۴۰۲ اشاره و اظهار کرد: تشکیل کمیته های ۱۰گانه و ابلاغ مسئول کمیته ها به منظور آمادگی خدمات رسانی در چهارچوب شرح وظایف کمیته ها به مسافران نوروزی ضروری است.

وی کمیته اطلاع رسانی را یکی از مهمترین کمیته های ۱۰گانه خواند و افزود: این کمیته برای آگاهی بخشیدن به گردشگران و آشناسازی آنها با آثار و جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و زیارتی، فرهنگسازی و راهنمایی گردشگران و همچنین اطلاع رسانی موثر از امکانات، خدمات و تمهیدات تشکیل شده است.

جلیلی بهره گیری از شاخص های آماری در برنامه ریزی های بعدی و به ویژه برای ارتقای سطح خدمات و برآورد صحیح امکانات در حوزه های مختلف و همچنین احصاء مشکلات و موانع و اخذ نظر مسافران و گردشگران و شناسایی خلاها و کاستی ها را از دیگر اهداف تشکیل این کمیته در زیر مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان برشمرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ملایر در ادامه به توضیح نحوه درج اطلاعات در سایت ستاد اجرایی خدمات سفر کشور و شاخص های موجود در رده بندی و برنامه ریزی در سال های آینده پرداخت.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401120402769
  • خبرنگار : 50416