به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، غول فینتک چینی، آنتگروپ (Ant Group) اعلام کرد که وارد یک شراکت استراتژیک با اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) شده است که باعث میشود این دو در زمینههایی مانند محتوای ویدئویی، پخش برنامه و عضویت همکاری کنند.
این شرکت در بیانیهای اعلام کرد که طرفداران در چین به محتوای ویدئویی لیگ برتر در Alipay، برنامه پرداخت بسیار محبوب متعلق به این غول فینتک دسترسی خواهند داشت.
آنتگروپ همچنین از همکاری با بازوی تجاری چینی لیگ برتر بسکتبال در حوزههایی مانند کمپینهای بازاریابی مشترک و کلکسیونهای دیجیتال خبر داد.
آنتگروپ افزود که هفته گذشته لیگ برتر کانالی را در Alipay راهاندازی کرد که محتوای تولیدشده توسط کاربر از شبکه تأثیرگذاران لیگ برتر چین و تولیدکنندگان محتوای مجاز Alipay را نشان میدهد.
انبیای یکی از محبوبترین صادرات فرهنگی آمریکا به چین است و سالانه صدها میلیون دلار از حضورش در بازار چین درآمد کسب میکند. با این حال، شراکت چند دههای با تلویزیون دولتی CCTV در اکتبر ۲۰۱۹ هنگامی که مدیر وقت هیوستون راکتس، داریل موری، توییتی را در حمایت از اعتراضات گسترده در هنگکنگ منتشر شد، دستخوش تغییر شد. توئیت موری اگر چه بهسرعت حذف شد اما در چین بهشدت مورد انتقاد قرار گرفت و CCTV بلافاصله نمایش بازیهای لیگ برتر بسکتبال را متوقف کرد که به یک خاموشی ۱۸ ماهه تبدیل شده است.
رویترز در ماه دسامبر به نقل از یک منبع آگاه از دادههای بینندگان لیگ گزارش کرد که طرفداران بسکتبال در چین در حال تماشای بازیهای لیگ برتر بسکتبال در سطوحی نزدیک به سطح قبل از جریان سال ۲۰۱۹ هستند.
انتهای پیام