سرمربی دریای بابل:

بازیکنان دریای بابلی قبل از ضیافت پنالتی‌ها روحیه نداشتند

سرمربی تیم دریای بابل پس از شکست تیمش برابر پارس جنوبی جم درمرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، نداشتن روحیه وعقب گرد بازیکنان اصلی تیمش برای زدن پنالتی‌ها را در حذف تیمش از ادامه این رقابت‌ها اعلام کرد.

"یونس گرائیلی" پس از تساوی بدون گل در وقت قانونی و شکست ۴بر۳ درضیافت پنالتی‌ها برابر تیم پارس جنوبی جم درجمع خبرنگاران گفت: درجریان مسابقه بازیکنان اصلی تیم دریا که پنالتی زن‌های نخست تیم بودند، اعلام کردند که روحیه پنالتی زدن را ندارد و بازیکنانی که پشت ضربه پنالتی‌ها قرارگرفتند، بازیکنانی هفتم به بعد تیم برای زدن پنالتی‌ها بودند.

وی با بیان اینکه نمی‌توانم به بازیکنی که ۱۲۰ دقیقه در جریان مسابقه دویده و فشاربالای بدنی دارد و تحلیلی جسمی رفته، قبول نمی‌کند پنالتی بزند، اصرار به زدن پنالتی داشته باشم، تصریح کرد: شرایط حضور تماشاگران در این مسابقه که استقبال خوبی هم داشتند، فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کرده بود ومتاسفانه در این مسابقه اسیرشرایط خاص فوتبالی هم شدیم.

سرمربی تیم دریای بابل درعین حال بابت این شکست و کنار رفتن از بازی‌های جام حذفی از هوادران و مردم بابل عذرخواهی کرد و گفت: می‌توانستیم با صعود از این مسابقه و قرار گرفتن در جمع هشت تیم پایانی مسابقات، شور و شعف خاص فوتبالی را به بابل بیاوریم، اما بازی‌های جام حذفی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و این بار روی بد این بازی‌ها به سمت تیم دریای بابل بود.

گرائیلی با اشاره به اینکه بازیکنان تیمش برای این مسابقه زحمت زیادی کشیدند و شایسته پیروزی در جریان مسابقه بودند، افزود: متاسفانه شرایط زمین اجازه فوتبال بازی کردن و انجام کارهای تاکتیکی را به بازیکنان ما نمی‌داد و در نیمه نخست مسابقه با وجود آنکه سعی کردیم با شرایط موجود زمین از حریف برتر باشیم، فراهم نشد.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییرتاکتیک بازی، سعی کردیم با ارسال از جناحین و پشت دفاع تیم پارس جنوبی، موقعیت سازی کنیم که خوشبختانه در چندین موقعیت موفق و حتی تا زدن گل به حریف پیش رفتیم، اما متاسفانه توپ‌های ما وارد دروازه تیم مهمان نشد.

 نمی‌دانم داوران ما چرا ترس از پنالتی گرفتن دارند

سرمربی تیم دریای بابل از انتقاد از تیم داوری مسابقه تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: دراین مسابقه در دو موقعیت ۱۰۰ درصدی داور پنالتی که به سود تیم دریای بابل بوده را نگرفت و حتی در یک موقعیت واقعا در مسیر حرکت توپ قرار داشتم و داور اگر شجاعت داشت می‌توانست برای تیم ما ضربه پنالتی اعلام کند.

گرائیلی ادامه داد: بهرحال شرایط جام حذفی و حذف شدن تیم‌ها، شاید برای داوران و تیم‌ها تبعات داشته باشد، به همین خاطر داور خیلی راحت از اعلام پنالتی به سود تیم ما گذشت.

وی افزود: اگر داور پنالتی که واقعا به سود تیم دریای بابل بود، اعلام می‌کرد، قطعا جریان بازی پیش از وقت قانونی ۹۰ دقیقه اعلام می‌شد و الان هم کادرفنی، بازیکنان وهواداران تیم بابل، خوشحال‌ترین هواداران فوتبالی کشور بودند.

 لیگ یک ادامه دارد

سرمربی تیم دریای بابل با اشاره به اینکه درچند مسابقه لیگ دسته یک هم اشتباهات داوری گریبان‌گیر تیمش شده بود، گفت: بهرحال بازی جام حذفی برای تیم دریا درسال جاری به پایان رسیده، اما بازی‌های این تیم در لیگ دسته یک ادامه دارد.

گرائیلی اضافه کرد: بهرحال چند بازی تا پایان مسابقات امسال لیگ دسته یک فاصله داریم و تلاش خواهیم کرد با قرار گرفتن دربهترین نقطه جدول، فصل فوتبالی را تمام کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم دریای بابل درنخستین بازی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای هفتم تیراین شهر میزبان تیم پارس جنوبی جم بود و در ضیافت پنالتی‌ها و قبول شکست ۴ بر۳ از میهمانش، از ادامه مسابقات کنار رفت.

تقابل دو تیم در طول ۹۰ دقیقه برنده نداشت و در دو نیمه وقت‌های اضافه نیز هیچ توپی از خط دروازه آنها عبور نکرد، تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در نهایت تیم پارس جنوبی جم توانست در ضربات پنالتی به برتری ۴ بر ۳ مقابل دریا کاسپین بابل برسید و به‌عنوان نخستین تیم، صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی را قطعی کند.

از همین رقابت‌ها تیم نساجی مازندران روز سه شنبه ۲ اسفند در اراک باید به مصاف آلومینیوم این شهر برود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401120100564
  • خبرنگار :