معاون سیاسی امنیتی استاندار در دیدار با تحریریه ایسنا؛

«یاس و ناامیدی» کلید واژه جدید دشمن/ جهاددانشگاهی مایه امید ملت و انقلاب است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال مایوس کردن مردم ما است گفت:  نمی توانیم، نق زدن و القاء ناامیدی از کلید واژه های دشمنان در مقابله با نظام است.

سید علی مهاجر بعد از ظهر یکشنبه در راس هیاتی متشکل از مدیران کل تابعه این معاونت با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان با رئیس جهاد دانشگاهی و سردبیر و اعضا هیئت تحریریه ایسنا دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه پویایی و رشد سازمان ها متاثر از باورها ، نگاه ها و ارزش ها است، افزود: تجربه ثابت کرده  هر مجموعه ای که به داشته ها و توان داخلی خود متکی است به دستاورد های بزرگی دست پیدا می کند و بالعکس هر دستگاهی که به ظرفیت خارج از کشور امید بسته است، شکست خواهد خورد.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه انسان های فعال و امیدوار همچون جهادگران جهاددانشگاهی نداشته های خود را با توکل و کوشش به داشته تبدیل می کنند و کسانی که ناامید هستند تربیت یافته مکتب دین نیستند، افزود: مردم از هیاهوهای سیاسی و دروغ پردازی رسانه ای خسته شده و انتظار دارند رسانه ها و خبرگزاری ها واقعیت ها را بیان کنند.

مهاجر با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در جامعه، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یعنی اینکه قدر داشته های خود را بدانیم و آن را مرور کنیم.

معاون استاندار گلستان با اشاره به اینکه اگر امروز در برخی زمینه ها دچار عقب ماندگی هستیم، به دلیل عدم توجه با داشته ها و ظرفیت های داخلی  کشور است،گفت: اولین توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان پرهیز از ناامیدی و انفعال بود و بعد از آن  بر اندیشه ورزی تاکید کردند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از جوانان دانشجوی ما می خواهد که با مسائل و مشکلات جامعه مماس شوند، ادامه داد: اما متاسفانه برخی برای جوانان ما حباب ایجاد کرده و این تصور را ایجاد می کنند که همه چیز باید  به راحتی به دست بیاید.

مهاجر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: دانشجویان ما باید مطالبه گر باشند اما مطالبه گری به معنای برخورد تند و تیز و دعوا نیست بلکه باید مراقبت شود دشمن از مطالبه به حق آن ها سوء استفاده نکند.

وی مردم، مسئولین و نخبگان را سه ضلع مهم رشد و پیشرفت همه جانبه در جامعه معرفی کرد و افزود: نخبگان و خواص باید در جهاد تبیین با نگاه امید آفرینی به وظایف خود عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اضافه کرد: دولت، قوه قضائیه و قوه مقننه باید همواره خود را در معرض نقد و بازخورد گیری مردم قراردهند.

مهاجر در کنار هم قرار گرفتن را راه برون رفت از مشکلات در استان دانست و افزود: ما باید مهارت در کنار هم بودن، زندگی اجتماعی و زندگی مدیریتی را که حفظ تعامل و تعادل است را به خوبی بیاموزیم.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال مایوس کردن مردم ما است گفت: واژه مایوس کننده نمی توانیم، نق زدن و مگس صفتی به معنای آنکه فقط برروی بدیها و مشکلات نظر داشتن از کلید واژه های دشمنان نظام است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تاکید کرد: همه ما باید امیدوار، پرتلاش و با نشاط در جامعه کار کنیم و با تمرکز بر روی ظرفیت های داخلی و نخبگان مسائل را حل کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401113022440
  • خبرنگار : 50604