توضیحات سخنگوی شورای شهر مشهد در خصوص سفر اعضای شورا به ترکمنستان

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: کمیته سفرهای خارجی براساس مصوبات و مقررات، زمینه حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر را در نمایشگاه ترکمنستان فراهم کرد که مقرر شد اعضای شورا با هزینه شخصی در این نمایشگاه حاضر شوند، ضمن اینکه هفته گذشته مرخصی قانونی اعضای شورای شهر بود.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص سفر اعضای شورا به ترکمنستان اظهار کرد: نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان حائز اهمیت بالایی است و رئیس‌جمهور نیز تاکید فراوانی بر اشاعه ارتباطات تجاری با کشورهای همسایه دارد. مدیریت شهری مشهد نیز در این راستا و همگام با سیاست‌های اقتصادی دولت مبادرت به برپایی نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان کرد. پیش از این در تاجیکستان و قرقیزستان نیز نمایشگاه مشابهی برپا شده بود.

وی بیان کرد: کمیته سفرهای خارجی براساس مصوبات و مقررات، زمینه حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر در این نمایشگاه را فراهم کرد و تعدادی از مدیران شهری و استانی خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند.

حاجی‌بگلو افزود: با تصمیم صورت گرفته مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با هزینه شخصی در این نمایشگاه حاضر شوند. ضمن اینکه هفته گذشته مرخصی قانونی اعضای شورای شهر بود با این وجود تا نیمه هفته در محل کار حاضر بوده و پاسخگوی شهروندان بودیم و سپس عازم نمایشگاه ایران در ترکمنستان شدیم.

نائب‌رئیس شورای شهر مشهد گفت: در این نمایشگاه معاونان وزیر صمت و شخص وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاضر بودند که قطعا دستاوردهای خوبی برای تجار و بازرگانان ما خواهد داشت و زمینه توسعه صادرات و افزایش درآمد ارزی فراهم خواهد شد.

وی عنوان کرد: از اصحاب محترم رسانه و فعالان فضای مجازی درخواست دارم جانب انصاف را در انتشار مطالب رعایت کنند، زیرا شیطنت‌های زیادی در ارتباط با این سفر قانونی که با هزینه شخصی توسط اعضای شورای اسلامی شهر مشهد صورت گرفته بود انجام شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401112821248
  • خبرنگار : 50107