ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های زنجان

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو بر حجم ترافیک جاده‌های استان افزوده شده است.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو بر حجم ترافیک جاده‌ها افزوده شده و شاهد ترافیک در برخی مسیرها هستیم.

وی افزود: قطعا ترافیک تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت. در خصوص کنترل ترافیک، تمهیدات خاصی مدنظر گرفته شده و تیم‌های گشتی در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و تخلفات را رصد می‌کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به وضعیت جوی حاکم بر استان، تصریح کرد: هم اکنون در اتوبان زنجان به قزوین و جاده ترانزیت زنجان به قزوین، سلطانیه به خدابنده، خدابنده به همدان، شاهد بارش پراکنده برف هستیم. همچنین در جاده زنجان به دندی، دندی به تخت سلیمان و ابهر به خدابنده کولاک مقطعی وجود دارد.

میناخانی با بیان اینکه شهروندانی که قصد سفر و تردد از محورهای کوهستانی را دارند؛ خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیرچرخ مجهز کنند، خاطرنشان کرد: وجود مه موضعی و کاهش دید افقی در جاده زنجان به طارم، زنجان به تهم و تهم به چورزق باعث شده تا دید افقی کاهش یابد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401112720773
  • خبرنگار : 50513