مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد:

بهره برداری همزمان از چند پروژه آبرسانی در بخش احمدآباد مشهد

امروز ۲۷ بهمن ماه چند پروژه آبرسانی با اعتبار ۱۷۶ میلیارد ریال در بخش احمدآباد با حضور مجید آقازاده حبشی، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور، سیداحسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حسین اسماعیلیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اظهار کرد: در راستای رفع مشکل تامین آب شرب برخی روستاهای بخش احمدآباد شهرستان مشهد امروز ۲۷ بهمن ماه پروژه آبرسانی در روستاهای ابرش، درخت سپیدار و سایر روستاهای بخش احمدآباد با اعتبار ۱۷۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی افزود: اجرای پروژه آبرسانی بخش احمدآباد شهرستان مشهد، به طول ۹ کیلومتر با ۶ باب مخزن افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد حجم این ۶ مخزن را ۷۵۰ مترمکعب اعلام کرد و افزود: این پروژه با ۲ ایستگاه پمپاژ و شبکه توزیع ۱.۲ کیلومتری آماده آبرسانی به ساکنان بخش احمدآباد است.

اسماعیلیان تصریح کرد: پروژه آبرسانی روستاهای ابرش و درخت سپیدار نیز در طول ۸ کیلومتر با تعداد ۳ باب مخزن و حجم ۳۵۰ مترمکعب با یک باب ایستگاه پمپاژ با اعتبار ۱۰۴ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال ۹۹ تعداد ۳۰۰ روستا تحویل شرکت آب و فاضلاب مشهد شده که برخی از آنها مشکل آب شرب داشته و این مدیریت درصدد است با تامین اعتبار مشکلات را رفع یا به حداقل برساند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401112720762
  • خبرنگار : 50088