به گزارش ایسنا، کد ۱۷ و ۱۱۷ سامانه اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت از سوم اسفندماه سال ۱۳۹۲ تغییر کرد و از آن زمان به بعد اعلام شد مشترکان برای اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت خود باید با شماره ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی تلفن آنان اقدام شود.
لازم به ذکر است پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان های کشور فعال است و مشرکان در تمام مدت شبانه روز میتوانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن اعلام کنند.
نکته مورد تأکید این است که هر مشترک قبل از تماس با ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند. همچنین درصورتی که رسیدگی های لازم در این زمینه انجام نشد مشترک می تواند برای پیگیری رفع خرابی تلفن خود با ۲۰۲۱ تماس بگیرد. بنابراین مشترکان پس از تماس با شماره ۲۰۱۱۷ اطلاعات خود را ارسال و برای رفع خرابی اقدام کنند.
انتهای پیام