حضور ۸۰۰  نونهال و نوجوان همدانی در اجرای «سلام فرمانده ۲» 

دبیر جبهه فرهنگی، هنری ماح همدان گفت: ضبط اثر جدید بزرگترین گروه سرود جهان اسلام با عنوان «سلام فرمانده ۲» با حضور ۱۰ هزار نفر دختر و پسر ۹ تا ۱۴ ساله از سراسر کشور به زودی آغاز خواهد شد.

محسن نائینی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه‌ داد: اثر جدید در مسجد مقدس جمکران با حضور هزاران نونهال محب اهل بیت(ع) در اسفندماه سال‌جاری ضبط خواهد شد و این سرود برای نیمه شعبان همزمان با ولادت امام زمان(عج) رونمایی و از شبکه‌های مختلف سیما منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه در متن سرود جدید به سردار شهید حاج حسین همدانی نیز اشاره شده است، افزد: از استان همدان نیز ۸۰۰ نفر در این برنامه ثبت نام کرده و به یاد شهدای استان همدان و سر سلسله قافله شهدای همدان سردار شهید حاج حسین همدانی شرکت خواهند کرد.

نائینی خاطرنشان کرد: فراخوان ثبت نام از ابتدای بهمن‌ماه سال‌جاری همزمان در سراسر کشور آغاز شده و برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز برای اسکان و ایاب و ذهاب بچه‌ها نیز صورت گرفته است.

گفتنی است؛ «سلام فرمانده» نام نماهنگی با صدای ابوذر روحی، از مداحان اهل بیت(ع) و شاعری سیدمهدی بنی‌هاشمی است که به همراه تعداد قابل توجهی از دهه نودی و هشتادی‌ها به اجرا درآمد و مورد استقبال کثیر کودکان و نوجوانان کشور قرار گرفت و در ادامه به یک پویش سراسری تبدیل شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401112619948
  • خبرنگار : 50239