دانلود قسمت ۷ سریال سقوط نسخه کامل با لینک مستقیم

برای دانلود قسمت 7 سریال سقوط که چهارشنبه ساعت ۸ صبح منتشر شد، به ادامه مطلب مراجعه کنید. شما می‌توانید برای خرید قانونی قسمت ۷ سریال سقوط با بالاترین کیفیت از طریق لینک‌های دانلود در ادامه مطلب اقدام نمایید.

به گزارش ایسنا به نقل از مدرن فیلم، برای شما کاربران، دانلود قسمت 7 سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده، تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری و نویسندگی اعظم بهروز بر اساس طرحی از بهجت شریف قرار داده شده است. در این سریال جذاب و با کیفیت، تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما و تئاتر همچون حمید فرخ‌نژاد، عباس جمشیدی‌فر، وحید آقاپور، پدرام شریفی، الناز ملک، سجاد بابایی، ابتسام بغلانی، امین میری و … به ایفای نقش پرداخته‌اند که باید به تماشای آن بنشینید.

«« دانلود قسمت 7 سریال سقوط »»

درباره قسمت ۷ سریال ایرانی سقوط

قسمت هفتم سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. حالا به جز آیسان، اردلان و دیاکو نیز در چنگ داعش گرفتار شده‌اند. دیاکو نمی‌خواهد عملیات نجات متوقف شود، تنها چاره کار او خطر کردن است…

زمان پخش سریال سقوط از فیلیمو
قسمت هفتم سریال سقوط در فیلیمو از چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 8 صبح پخش شده است.

قسمت 7 سریال سقوط کی پخش می‌شود؟
فیلم سقوط روز چهارشنبه 26 بهمن ماه 1401 ساعت 8 صبح از فیلیمو و وب‌سایت مدرن فیلم قابل مشاهده و خریداری است.

بازیگران در دانلود قسمت 7 سریال سقوط

حمید فرخ‌نژاد، عباس جمشیدی‌فر، وحید آقاپور، پدرام شریفی، الناز ملک در نقش آیسان، سجاد بابایی، ابتسام بغلانی، امین میری و…

وب‌سایت مدرن فیلم سایتی مرجع برای دانلود فیلم و سریال با دسترسی آسان و همچنین دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده و خرید قانونی فیلم و سریال‌های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401112519538
  • خبرنگار : 30188