مهدی عباسی در گفتوگو با ایسنا، در مورد بازنگری در نحوه فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک شهر با بیان اینکه دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران یک برون سپاری در شهرداری تهران بود با رویکرد تسریع خدمات به شهروندان و افزایش کیفیت خدمات رسانی، گفت: پس حالا شهرداری موظف است که با مشارکت دفاتر، یک بار دیگر ماموریت ها را بازنگری کند و آنجایی که تسهیل گری دچار خدشه شده و ایراداتی به آن وارد است را تجدید نظر کند و مأموریت هایی که خدمات بطور شایسته ارائه می شود را تقویت کند.
وی افزود: در نهایت دفاتر خدمات الکترونیک شهر باید با رویکرد شورای شهر یعنی شهروندسپاری و استفاده از فناوری های نوین خود را تطبیق دهند و با همفکری با شهرداری تهران نقش خود را پیدا کنند تا دچار آسیب نشوند.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اولویت برای ما افزایش سرعت در ارائه خدمات، کیفیت درخدمات و همچنین ارتقاء شفافیت است، گفت: هر موضوعی که بتواند به تحقق این اولویت ها کمک کند حالا چه دفاتر خدمات الکترونیک، چه استفاده از فرصت های پرسنلی در شهرداری تهران و چه استفاده از فناوری های نوین باید همزمان علاوه بر ارتقاء سطح کیفیت خدمات و سرعت در ارائه خدمات، شفافیت را به همراه داشته باشد.
عباسی با بیان اینکه با توجه به تحولات باید نقش دفاتر خدمات الکترونیک باز تعریف شود، افزود: بازنگری در عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک نباید مقطعی باشد؛ بلکه باید در هر دوره ای متناسب با تحولات دستورالعمل های شهرسازی، با استفاده از امکانات و... این تغییر صورت گیرد و عملکرد آنها مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد.
انتهای پیام