در سالروز پیروزی انقلاب انجام شد

دیدار استاندار سمنان با خانواده ۴ شهید

استاندار سمنان همزمان با ۲۲بهمن با خانواده شهیدان میرکریمی و سرهنگ عباسی دیدار کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان شامگاه ۲۲بهمن به اتفاق دکتر جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و شکرویان ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با خانواده شهیدان سید محسن ، سید علی اصغر  و سید محمود میر کریمی در قلعه نو خرقان شاهرود دیدار کرد.

 استاندار سمنان که به اتفاق خانواده خود و به نیابت از رئیس جمهور به دیدار خانواده معظم این شهیدان آمده بود با تجلیل از رشادت و جانفشانی شهدای والامقام این خانواده و همچنین با گرامیداشت یاد و خاطر مرحوم سیدعلی میر کریمی، پدر این شهیدان گرانقدر ، ایام الله دهه مبارک فجر و یوم الله ٢٢ بهمن را به مادر و خانواده بزرگوار این شهیدان سرافراز تبریک گفت.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان تصریح کرد: همه ما مدیون عیثارگری های شهدا هستیم که برای دفاع از انقلاب و کشور از جان عزیز خود گذشتند.

 استاندار سمنان ، همچنین با حضور در بسطام شاهرود با خانواده شهید مدافع امنیت سرهنگ دوم محمد عباسی دیدار و به تجلیل از این خانواده شهید پرداخت.

 استاندار سمنان که به اتفاق خانواده و به نیابت از ریاست جمهور به دیدار این خانواده معظم شهید رفته بود با تجلیل از رشادت و جانفشانی شهید والامقام محمد عباسی ،از ایثارگری های این خانواده معظم و دیگر خانواده های معظم شهدا تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان ۳۰۰۰شهید تقدیم کشور کرده تصریح کرد: مردم ولایی استان سمنان به نسبت جمعیت، بیشترین شهید را تقدیم کشور و انقلاب کرده است.

انتهای پیام

@ostsemnan

  • یکشنبه/ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۰:۳۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401112317227
  • خبرنگار :