توسط هلال احمر مازندران انجام شد

امدادرسانی به ۵۰۰ نفر از متاثرین برف و سرما در جاده‌ها مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به بیش از ۵۰۰ نفر از متاثرین برف و سرما در محورهای مواصلاتی استان در ۲۴ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، غلامعلی فخاری با بیان اینکه در پی بارش برف و کاهش دما در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق مرتفع و محورهای کوهستانی هراز، سوادکوه، کندوان، کجور، بلده، نیالا، جنت رودبار و کیاسر به تمامی عوامل امدادی استان آماده باش اعلام شد، گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر مازندران همچنان در محورهای مواصلاتی استان حضوری فعال دارند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز عملیاتی این جمعیت بیشتر در محورهای سوادکوه، هراز و کندوان است، افزود: تمام توان عملیاتی، امدادی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر مازندران در خدمت هموطنان قرار دارد و تلاش بر این است تا به همه درخواست‌های امدادی در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به رهاسازی ۱۲۰ دستگاه خودروی زمین‌گیر شده در محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: اسکان اضطراری ۱۷ نفر و توزیع ۴۰بسته موادغذایی از جمله خدمات ارائه شده به متاثرین از برف و سرما بوده است.

فخاری افزود: در این عملیات ۱۴تیم مجهز امدادی متشکل از ۵۳ نجاتگر، امدادگر و داوطلب مشارکت داشتند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401112116397
  • خبرنگار :