نماینده مردم اردستان در مجلس:

انقلاب اسلامی حاصل تبلور استعدادهای نخبگان است

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و دشمنی‌ها به راه خود ادامه می دهد به طوری که این انقلاب حاصل تبلور استعدادهای نخبگان و مردم است.

حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز(پنجشنبه،۲۰ بهمن) در مراسم جشن کارکنان بیمارستان به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: اقدامات جهادی کادر درمان در کنار کمک‌های مردم و خیرین در دوران کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست و این نمونه کامل نگاه جمهوری اسلامی به موضوع بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان، افزود: قبل از انقلاب حتی پزشکان عمومی مراکز درمانی از کشورهای هند و پاکستان بودند در صورتی که امروز از کشورهای مختلفی برای درمان به ایران مراجعه می کنند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم و دشمنی‌ها حاصل انفجار استعدادهای نخبگان و مردم بوده است، گفت: در جمهوری اسلامی یک آزادی واقعی اتفاق افتاده است و مردم با ایجاد استقلال به آرمان‌های ایمانی خود رسیدند.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به کسانی که شعار زن، زندگی، آزادی سر می‌دهند، گفت: موضوع آزای این افراد هوس‌رانی است زیرا برای ارتقای جایگاه زن در کشور ایران هیچ محدودیتی وجود ندارد که این افراد نگران آن هستند. غربی‌ها بیشتر نگران پیشرفت‌های ما هستند تا بخواهند نگران عقب‌ماندگی ما باشند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی آمارها را مشاهده می کنیم به این نتیجه می‌رسیم که ایران در همه عرصه‌ها و مخصوصا بهداشت و درمان یک کشور مستقل شده است. مردم ایران همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند تا برای جهانیان یک الگو شوند.

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: جمهوری اسلامی یک صحنه ای را برای مردم و ملت ایران ایجاد کرد که هر فردی در هر جایگاهی وظیفه خود را انجام دهد و در واقع عبادت و بندگی خداوند را انجام می‌دهد.

خدمات بیمارستان اردستان به مراجعه کنندگان چهار برابر شده است

همچنین رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: پیشرفت هایی که در چهل و چهار سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان شده است با مابقی پیشرفت های علمی و فناوری کشور قابل مقایسه نیست. همت و اراده جوانان کشور در علم باعث شده امروزایران در حوزه پزشکی هیچ گونه وابستگی به کشورهای دیگر نداشته باشد.

سید حامد روحانی با اشاره به پیشرفت‌های حوزه درمان در شهرستان اردستان گفت: در گذشته برای کوچک ترین عمل ساده و یا درمان بیماری‌های ناچیز بیمار از اردستان به دیگر شهرها اعزام می‌شد، اما امروز با تلاش‌هایی که در طول انقلاب اسلامی شده، عمل‌های در بیمارستان اردستان انجام که در مرکز استان کمتر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در پیشرفت های علمی باید گفته شود تا مردم به آن افتخار کنند، تصریح کرد: به عنوان مثال هنوز کشورهایی که مدعی پیشرفت در دنیا هستند درگیر مرگ و میرهای ناشی از کرونا هستند، ولی در ایران به واسطه دستاوردهای حوزه علمی بخش درمان، دُزهای واکسن کرونا توانسته بیماری را مهار کند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: خدمات درمانی و رفاهی بیمارستان اردستان به مراجعه کنندگان نسبت به قبل از انقلاب اسلامی بیش از چهار برابر شده است. قبل انقلاب تعداد بخش‌های بیمارستان تنها ۴ بخش درمانی بوده که این آمار در سال ۱۴۰۱ به ۱۵ بخش افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401112015874
  • خبرنگار :