استاندار یزد مطرح کرد؛

نوآوری در روایتگری، فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری یزد

استانداریزد در جریان بازدید از غرفه این استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران، کیفیت ارائه، نوع محتواها و غرفه آرایی غرفه‌های استان را بیانگر اصالت، هویت و بافت بسیار ارزشمند میراثی یزد دانست و گفت: نوآوری در روایتگری، فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت‌های بی‌بدیل استان است.

«مهران فاطمی» در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته که با حضور قائم مقام وزارت میراث و رییس فراکسیون گردشگری مجلس انجام شد، گفت: این نمایشگاه ویترین هویت، اصالت، تاریخ، هنر و ارزش های تاریخی و ملی کشور است و با بازدید از آن می‌توان این ثروت های عظیم موجود در کشور را نگریست.

وی در ادامه وجه تمایز این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره قبلی را ابتکار و نوآوری به ویژه در غرفه آرایی و تولید محتوا عنوان کرد.

استاندار با اشاره به غرفه‌داری تمام شهرستان‌های استان در این نمایشگاه، اظهار کرد: کیفیت محتوا و غرفه آرایی‌ها بیانگر اصالت، هویت و بافت بسیار ارزشمند میراثی استان یزد است.  

وی خاطرنشان کرد: غرفه های استان یزد در نمایشگاه های این دوره، نسبت به سایر غرفه سایر استان ها متفاوت تر ارائه شده است و بازدیدکنندگان به این موضوع اذعان دارند.   

استاندار با بیان اینکه روایتگری یزدی‌ها در این دوره از نمایشگاه متفاوت‌تر از سال گذشته بود، تصریح کرد: نوآوری در روایتگری به معرفی بیش از پیش ظرفیت های بی بدیل استان در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد کمک  شایانی می‌کند.  

فاطمی در پایان از مجموعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و فعالان این حوزه قدردانی و خاطرنشان کرد: برای حضور پررنگ‌تر و متفاوت‌تر استان یزد در این دوره از نمایشگاه، از ماه ها قبل برنامه ریزی و با مشارکتی ویژه، طرح ها و چارچوب های نوآورانه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401111915003
  • خبرنگار : 50427