آشنایی با نرم‌افزار حسابداری تولیدی پارمیس‌استار

اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، نرم‌افزار حسابداری تولیدی پارمیس‌استار یک راهکار نرم‌افزاری مبتنی بر ERP است که با هدف ایجاد یکپارچگی و جریان آزاد و روان اطلاعات بین واحدهای مختلف تولید شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، ارائه گزارشات جامع، تعاملی و دقیق همراه با سرعت بالای نرم‌افزار در ثبت اسناد و جلوگیری از خطاهای انسانی از اهداف اساسی این رویکرد در نرم‌افزار حقوق و دستمزد است؛ نتیجه این فرآیند سرعت عمل بالا و ایجاد یک سیستم چابک و در نهایت توسعه ساختاریافته و آگاهانه کسب و کار کاربران خواهد بود.

نرم‌افزار حسابداری پارمیس‌استار مجموعه‌ای کامل برای مشاغل متوسط و بزرگ با نیازهای به روز است که نیازهای مالی و مدیریتی شما را با بیش از 20 زیر سیستم در نرم‌افزار CRM پوشش می‌دهد. پارمیس علاوه بر نرم‌افزار حسابداری، کارتخوان اندرویدی را هم در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

نرم‌افزار حسابداری ابری پارمیس

هر کسب و کاری ممکن است به دلایل مختلف به نرم‌افزار حسابداری ابری یا حسابداری ابری نیاز داشته باشد. تصور کنید که با توسعه کسب و کار شما، شعبه‌های جدید شما در شهرهای مختلف یا حتی کشورهای دیگر شروع به کار کرده‌اند.

برخورد با این مشاغل به روش سنتی و یا حتی ارسال فایل‌های مالی از طریق ایمیل با مشکلات و احتمال خطا همراه است. علاوه بر این، ایجاد بستر سخت‌افزاری مناسب برای مدیریت اطلاعات این کسب و کار می‌تواند پرهزینه و با خطاهای مختلفی همراه باشد.

این نرم‌افزار حسابداری تولیدی دارای دپارتمان‌های مختلفی از جمله حسابداری، خرید و فروش، انبار، دریافت و پرداخت، بانک و چک، تولید و غیره می‌باشد که شرکت پارمیس در این محصول از رابط کاربری ساده ضمن وفاداری به اصول حسابداری استفاده کرده است تا با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید تمامی امور مالی کسب و کار خود را بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری مدیریت کنید؛ برای مثال می‌توانید با استفاده از گزارش‌های مختلف در بازه‌های زمانی مختلف و با معیارهای گوناگون، درک بهتری از میزان فروش در بازه‌های زمانی مختلف یا میزان فروش هر مشتری داشته باشید.

این اطلاعات می‌تواند بر تصمیمات بازاریابی شما تأثیر بگذارد. فرض کنید یک شرکت بانکی بر اساس شهرها یا مشتریان مختلف گزارش فروش ایجاد می‌کند. در این گزارش مشخص است که بیشترین فروش به چند مشتری ثابت اختصاص دارد.

نرم‌افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم‌افزار حقوق و دستمزد پارمیس به شما این امکان را می‌دهد تا فرمول موردنظر خود را برای هر فقره حقوق کارمند تعریف کنید. ضمناً می‌توانید با طراحی انواع فیش حقوقی، قراردادی و استخدامی، انواع قراردادهای کار را با نیروی انسانی خود در نرم‌افزار تعریف کنید.

این ویژگی به نرم‌افزار حقوق و دستمزد پارمیس اجازه می‌دهد تا با هر نوع کسب و کاری سازگار شود و تمامی نیازهای شما را برطرف کند. این نرم‌افزار پویا به دلیل انعطاف‌پذیری در تعریف سیستم‌های مختلف حقوق و دستمزد برای هر نوع کسب و کاری با هر اندازه‌ای مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار تهیه و ایجاد فایل‌های بیمه‌ای و بانکی جهت تسهیل مدیریت مالی حقوق کارکنان و ارتباط با سازمان‌های مربوطه می‌باشد. به این ترتیب از صرف ساعت‌های زیادی برای تهیه این گزارش‌ها در هر ماه جلوگیری شده و در عمل واحد مالی عملکرد چابک‌تری را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، دسترسی به قابلیت‌هایی مانند تعریف وام، در کنار مدیریت مالی تسهیلات، بر رضایت کارکنان نیز تأثیر می‌گذارد. ارائه گزارش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف از جمله دارایی و مالیات، پرداخت‌ها و غیره به همراه امکان درج فایل خروجی تجهیزات زمان‌سنجی جهت مدیریت مکانیزه ساعات کاری کارکنان از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار کاربردی می‌باشد.

نرم‌افزار CRM پارمیس

نرم‌افزار CRM روند فروش کالا از محل تولید تا رسیدن به انبار و بازار فروش را تسهیل کرده است. ثبت تمام داده‌های مشتری در یک نرم‌افزار باعث منظم شدن کارها و دسترسی آسان به داده‌های ثبت شده مشتری می‌شود. یک برنامه CRM به اعضای تیم فروش مجموعه اجازه می‌دهد تا اطلاعات تماس، آدرس ایمیل مشتریان را به عنوان فرآیند پرداخت خود دریافت کنند.

معمولاً اگر مشتریان خرید موفقی داشته باشند تمایل دارند اطلاعات خود را در سایت ثبت کنند. با ثبت اطلاعات تماس با مشتریان، بانک اطلاعاتی مشتریان قوی‌تر شده و زمینه فعالیت بازاریابان شرکت ساده‌تر می‌شود. با کمک نرم‌افزار CRM، به صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا مشتریان ارزشمند خود را شناسایی کنند، با آنها تعامل داشته باشند و روابط خود را ایجاد کنند.

مشتریانی که کسب و کار شما را با رضایت کامل ترک می‌کنند؛ در واقع آنها بهترین انگیزه و سرمایه برای ادامه حرفه شما هستند. به این ترتیب در صورت رضایت مشتریان، کسب و کار شما را به اطرافیان خود معرفی می‌کنند و یا در شبکه‌های اجتماعی شما را تبلیغ می‌کنند و محصولات شما را تحسین می‌کنند.

این نوع تبلیغات باعث افزایش فروش و موفقیت کسب و کار می‌شود که باعث افزایش سرمایه و سود بیشتر کسب و کار می‌شود. با استفاده از نرم‌افزار محبوب CRM و کارتخوان اندرویدی می‌توانید به راحتی روند فروش خود را رصد کرده و در صورت بروز مشکل در فرایند خرید مشتری، آن را برطرف کنید.

با وجود نرم‌افزار CRM در کسب و کار شما، می‌توانید بر عملکرد تیم فروش خود نظارت داشته باشید و ببینید که هر کدام چگونه کار می‌کنند. یعنی این نرم‌افزار یک کپی از گزارش عملکرد کارمند در ارسال ایمیل و پیامک و لیست کارهای تیم فروش را در اختیار مدیریت بازرگانی قرار می‌دهد.

به این ترتیب مدیریت عملکرد کارکنان فروش با این نرم‌افزار به راحتی قابل انجام است. علاوه بر مدیران کسب و کار، مدیران فروش نیز می‌توانند با نظارت بر عملکرد و قراردادهای موجود کارکنان، فروش خود را افزایش داده و مشتریان محترم خریداری کنند.

جمع‌بندی

مدیریت یک کسب و کار، با هر اندازه‌ای، نیازمند اطلاعات صحیح، دقیق و قابل تحلیل است. جدا از این که سیستم‌های حسابداری سنتی همیشه با احتمال خطای انسانی بیشتری روبه‌رو هستند، دسترسی به اطلاعات در این سیستم‌ها بسیار زمان‌بر و در شرایط شدید عملاً بی‌فایده است.

جمع‌آوری این اطلاعات در فرآیندهای اداری بر اساس حسابداری کاغذی مستلزم تلاش و زمان زیادی است و عملاً دسترسی به این گزارشات تنها در چند دقیقه غیرممکن است.

برای خرید نرم‌افزار حسابداری و نرم‌افزار حقوق و دستمزد و نرم‌افزار CRM و کارتخوان اندرویدی پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401111914881
  • خبرنگار : 30188