دانشگاه پیام‌نور در تمامی نقاط محروم کشور حضور فعال دارد

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان به معرفی دانشگاه پیام نور نقش و جایگاه علمی این دانشگاه در دستاوردهای علمی و زیرساختی نظام آموزشی کشور پرداخت و با توجه به شعار "آموزش برای همه، همه جا، همه وقت" خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور در تمامی نقاط محروم کشور نیز حضور فعال دارد.

دکتر محمد ظاهری شامگاه سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در جشن دانشجویی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر که با حضور مسئولان شهرستان ملایر برگزار شد، گفت: این مرکز آموزش عالی در ارتقاء سطح علمی وآموزشی کشور نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی همچنین به سهم ۳۰ درصدی قبولی فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور در کنکور کارشناسی ارشد اشاره کرد.

در ادامه حسین فارسی، معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ملایر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، به تبیین شرایط حال حاضر در شهرستان ملایر پرداخت و تصریح کرد: هرقدر مدیران و مسئولان برای مردم وقت بگذارند باز هم کم است چرا که مردم ملایر لایق بهترین ها هستند. 

گفتنی است؛ در این مراسم جشن، برنامه های متنوعی چون مولودی خوانی، پخش کلیپ طنز، تئاتر طنز و موسیقی توسط دانشجویان مرکز  اجرا شد و در پایان برنامه از دانشجویان برتر علمی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که مزین به یاد و خاطره شهید حاج حیدر ابراهیم خانی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان که فارغ التحصیل رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز ملایر بود، دانشنامه شهید گرانقدر به پدر و برادر ایشان اهداء شد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401111914552
  • خبرنگار : 50038