ایثار قم آماده قهرمانی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر می‌شود

مرحله نهایی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه با حضور تیم‌های ایثار قم، دانشگاه آزاد ارومیه، هیات خوزستان و فولاد هرمزگان برگزار می‌شود.

اردوی نهایی تیم ایثار قم به منظور حضور در این مرحله از رقابت‌ها برای کسب مقام قهرمانی مسابقات از ۱۵ بهمن آغاز شده تا این تیم برای کسب مقام قهرمانی با قدرت به مصاف رقبا برود.

شاگردان عباس خاکی در تیم ایثار قم، دیدارهای مرحله مقدماتی را هم امتیاز با دانشگاه آزاد ارومیه به پایان رساندند و تنها بر حسب تفاضل گل در جایگاه دوم قرار گرفتند تا به مرحله نهایی راه یابند.

حالا چهار تیم حاضر در مرحله پایانی مسابقات حضور دارند که بر اساس آیین‌نامه مسابقات، به طور مستقیم به بازی‌های فصل ۱۴۰۲ لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نیز راه یافته‌اند.

بنیاد ۱۵ خرداد حامی تیم ایثار قم در فصل ۱۴۰۱ لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور است و این تیم را در راه کسب مقام قهرمانی بازی‌های این فصل پشتیبانی می‌کند، در حالی که دیدارهای نهایی از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم به مدیر عاملی علی خوشرفتار و مدیریت یحیی ابطحی دو تن از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، در سابقه درخشان خود دو قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴، قهرمانی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران، قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و رتبه سومی مسابقات بین‌المللی ۲۰۱۵ اصفهان را ثبت کرده است.

ایثار تنها باشگاه سازنده بسکتبال با ویلچر استان قم است که با استعدادیابی از بین نخبه‌های معلول، محمد محمدنژاد و رضا عیوضی را به سطح اول بسکتبال با ویلچر ایران معرفی کرد و محمدنژاد افتخارات متعدد در آسیا و جهان و همچنین تجربه دو پارالمپیک ۲۰۱۶ برزیل و ۲۰۲۰ ژاپن را در کارنامه دارد و عیوضی نیز در مسابقات جوانان قاره و جهان و پارالمپیک ۲۰۲۰ ژاپن برای خود سابقه موفقی کسب کرده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401111712925
  • خبرنگار :