نماینده مردم در مجلس:

کارهای انجام شده دو سال اخیر در دلفان قابل تقدیر است

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهایی که ظرف دو سال در شهرستان دلفان انجام شده قابل تقدیر است.

دکتر یحیی ابراهیمی امروز ۱۶ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشور در یک وضعیت کمبود بودجه و اعتبار و مشکلات اقتصادی قرار دارد اما چنانچه همدلی بین مجموعه دولت، مجلس و دستگاه قضایی وجود داشته باشد می‌توانیم خیلی از مشکلات جامعه را حل کنیم.

وی گفت: اتفاقاتی که در این دو سال در شهرستان دلفان رخ داده ستودنی است، بیش از ۲۰۰ روستا در این شهرستان گازرسانی شده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش جاده‌های روستایی هزینه شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: در همین مدت کوتاه در حوزه بهداشت و درمان بیش از شش مرکز بهداشتی و درمانی و دو مرکز پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این شهرستان، سی‌تی‌اسکن و MRI نصب شده و ۳۵ متخصص و فوق تخصص مشغول فعالیت شدند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدامات نشان می‌دهد که گاهی اوقات سوء مدیریت ضربه به نظام، مردم و رهبری می‌زند که دشمنان قسم خورده ما نخواهند زد.

ابراهیمی ادامه داد: اگر زمینه را طوری فراهم کنیم که مدیران لایق به کار گمارده شوند و همکاری بین بخشی بین دستگاه‌های مختلف برقرار باشد می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: از استاندار و معاون سیاسی استانداری می‌خواهیم که مکاتباتی با وزارت کشور داشته باشند تا کفراج به بخشی مستقل تبدیل شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401111612508
  • خبرنگار : 50177