معاون استاندار مازندران تاکید کرد

تداوم مشی حق طلبانه نظام اسلامی درعرصه بین‌الملل

معاون استاندار مازندران با تاکید بر تداوم مشی حق طلبانه نظام اسلامی در عرصه بین‌الملل، گفت: جمهوری اسلامی ایران تا ابد از مظلومان و مستضعفان جهان در برابر قلدری و ددمنشی‌های استکبار حمایت خواهد کرد.

روح‌الله سلگی در چهارمین روز از گرامیداشت دهه فجر در جمع تبیین‌گران جهادی مازندران، اظهار کرد: سازش ناپذیری برابر آمریکا و قدرت‌های استکباری از ویژگی‌های بارز نظام اسلامی است.

وی افزود: علت مهم عصبانیت آمریکا از ایران این است که ولایت فقیه با همراهی مردم فهیم و با اراده، هیمنه پوشالی کاخ سفید را درهم شکسته است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر تداوم مشی حق طلبانه نظام اسلامی در عرصه بین‌الملل، گفت: جمهوری اسلامی ایران تا ابد از مظلومان و مستضعفان جهان در برابر قلدری و ددمنشی‌های استکبار حمایت خواهد کرد.

سلگی، نقشه شوم استکبار را ایجاد درگیری و شکاف بین ملت‌ها و دولت‌های اسلامی دانست و افزود: دولت‌های اسلامی باید با هوشیاری برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا همگرایی و هم افزایی چند جانبه را برای مقابله با اقدامات نابخردانه رژیم جعلی اسرائیل و کاخ سفید افزایش دهند.

این مسئول سیاسی با اظهار اینکه جمهوری اسلامی ایران نظم نوین خود ساخته آمریکا در جهان را برهم زده است، افزود: قدرت و برتری انقلاب اسلامی به‌گونه‌ای است که هیچ طرح بین‌المللی بدون نظر و همراهی ایران در سطح جهان قابلیت اجرا ندارد.

سلگی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با برخورداری از پشتوانه مردم، دموکراسی واقعی و عاری از منطق لیبرالی غرب را به رخ کشیده است.

معاون استاندار مازندران با اظهار اینکه رای مردم در انقلاب اسلامی اثربخش است، افزود: دموکراسی حقیقی در تمامی اجزای حکمرانی کشورمان با رای و نظر مردم جاری و ساری است.

وی تصریح کرد: با وجود نعمت رهبری و ولایت فقیه هوشیار هیچ بن‌بستی در حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی وجود ندارد.

سلگی، ماهیت و جوهره انقلاب اسلامی را فرهنگی دانست و افزود: حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی کشور را از خطرات بیمه کرده است.

معاون استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: الگوهای معرفتی و فرهنگی انقلاب اسلامی الهام بخش، غیر قابل خدشه و در عرصه‌های حکمرانی راهگشا است .

وی با تاکید بر افزایش تلاش برای تقویت امید در کشور، افزود: تقویت امید در کشور راهبرد مدیریتی دائمی در عرصه پیشرفت و بالندگی است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تداوم کینه توزی‌های استکبار علیه کشورمان، گفت: انقلاب اسلامی اولین کشور در جهان است که با صدای رسا به آمریکا نه بزرگ گفت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401111612270
  • خبرنگار :