مدیرکل نوسازی مدارس گلستان:

جمع‌آوری مدارس کانکسی در گلستان آغاز شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با اشاره به آغاز جمع‌آوری مدارس کانکسی در سطح استان، گفت: تا سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش‌آموز در استان برچیده می‌شود.

وحید فراهی امروز پنج‌شنبه ۱۳ بهمن در مراسم افتتاح ۱۱۰۰ مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور اظهار کرد: همزمان با مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اداره‌کل نوسازی مدارس گلستان همزمان با سراسر کشور اقدام به کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۵ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان کرده است.

وی ادامه داد: امروز پروژه سه‌کلاسه خیرساز کلاجان قاجار به مناسبت دهه فجر در گلستان به بهره‌برداری رسید و همزمان با این پروژه، یک هزار و ۱۰۰ پروژه آموزشی و ورزشی در سراسر کشور با حضور ریاست جمهور و به دستور ایشان افتتاح شد و جشن بزرگ مدرسه‌سازی در سطح کشور برپا شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های دهه فجر گلستان ۷۰ کلاس درس به ظرفیت فضای آموزشی استان افزوده شد، افزود: اداره‌کل نوسازی مدارس گلستان در حوزه‌های مختلف اعم از مشارکت خیرین و تجهیز مدارس اقدامات خوبی انجام داده است.

فراهی، مجموع مشارکت‌های خیرین در امر مدرسه‌سازی از ابتدای سال جاری تاکنون را حدود ۹۰ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: در بخش خرید  تجهیزات آموزشی، پرورشی و گرمایشی نیز حدود ۹۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شد و تجهیزات لازم خریداری و در سطح مدارس استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: اقدام خوب دیگری که در استان آغاز شده و در سه ماهه نخست ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد شناسایی مدارس کانکسی است، متاسفانه شاهد رشد فزاینده مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش‌آموز در استان هستیم که اکثر این مدارس در نقاط محروم و عشایری در شهرستان‌های گنبدکاووس و مراوه‌تپه مستقر هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان متذکر شد: به مناسبت ایام الله دهه فجر جمع‌آوری مدارس کانکسی در سطح استان گلستان آغاز می‌شود و تا سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401111310623
  • خبرنگار : 50491