فرماندار قائم‌شهر:

۷۰۰ برنامه فرهنگی و عمرانی به مناسبت دهه فجر در قائم‌شهر برگزار می‌شود

فرماندار قائم‌شهر با اعلام اینکه در دهه مبارک فجر ۷۰۰ برنامه فرهنگی و عمرانی در این شهرستان انجام می‌شود، گفت: محل دپوی زباله شهرستان قائم‌شهر نیز با دو خط پردازش ۱۵۰ تنی و بحث شیرابه‌ها نیز با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

جواد مولایی امروز در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران، با گرامیداشت دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را معجزه قرن دانست و اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عزتمندی ایران است که به واسطه آن سرمشق مقاومت در دنیا شناخته شد.

وی با بیان اینکه شهرستان قائم‌شهر در تخصیص اعتبارات دهه‌ی فجر رتبه اول استانی را کسب کرده است، گفت: شهرستان قائمشهر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان رتبه نخست اعتبارات را به خود اختصاص داده و شهرهای بابل، آمل و ساری رتبه‌های ششم، هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده‌اند.

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به اینکه بیمارستان رازی قائم‌شهر که ۱۷ سال پیش کلنگ‌زنی شده بود، با پیگیری‌های به عمل آمده و اعتباری بالغ بر ۵٠٠ میلیارد تومان تکمیل و تجهیز شد، تصریح کرد: این پروژه در اولین فرصت با حضور وزیر افتتاح خواهد شد.

مولایی به پروژه ورزشی که در دولت سیزدهم پیگیری و مورد بهره‌برداری قرار گرفت اشاره کرد و افزود: ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر نیز با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان به سرانجام رسید.

وی تقاطع شهید مهدوی را از دیگر طرح‌های عمرانی در قائم‌شهر دانست و ادامه داد: این پروژه هم در مراحل پایانی است و اجرای طرح زیرساختی و طرح تامین آب این شهرستان نیز تامین اعتبار شد.

فرماندار قائم‌شهر با اعلام اینکه در دهه مبارک فجر ۷۰۰ برنامه فرهنگی و عمرانی در این شهرستان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: محل    دپوی زباله شهرستان قائم‌شهر نیز با دو خط پردازش ۱۵۰ تنی و بحث شیرابه‌ها نیز با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول یادآور شد: در دهه فجر امسال برنامه‌هایی با موضوعات خدماتی، فرهنگی، عمرانی، صنعتی، در تمامی ادارات، جشن‌هایی در مساجد و پایگاه‌های سپاه در شهر و روستا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401111310515
  • خبرنگار : 50199