نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

دانش‌آموزان و معلمین نبض انقلاب هستند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دانش‌آموزان و معلمین گرامی نبض انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه شاهد مهر خرم‌آباد برگزار شد، افزود: ۱۲ بهمن و دهه فجر روزهای سرنوشت‌سازی برای ملت ایران و ملت‌هایی که در راه رسیدن به استقلال جهاد کردند محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امام راحل با توکل به ذات الهی و با اخلاص و ایمان، حکمت، درایت، تدبیر و شجاعت در ۱۲ بهمن ماه  پا به سرزمین ایران نهاد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: در این نصرت الهی نقش معلمین و دانش‌آموزان بسیار پررنگ بود و نواخته شدن زنگ انقلاب به معنای تاثیرگذاری این دو قشر بوده است.

شاهرخی بیان کرد: تعطیلی مدارس در آن مقطع  کمر رژیم طاغوت را شکست و امروز آنانی که در مقابل نظام اسلامی ایستادند و ادعای رهبری دارند تبهکارترین افراد روی زمین هستند.

وی با بیان اینکه امروز تبهکارترین افراد در مقابل صف معلمین و دانش‌آموزان هستند، اظهار کرد: منافقین در شهادت شهدای انقلاب اسلامی سهیم و شریک بودند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه دانش‌آموزان و معلمین گرامی نبض انقلاب هستند، افزود: این زنگ انقلاب به معنای این است که نبض انقلاب با بصیرت و آگاهی همگانی دانش‌آموزان، دانشجویان و  معلمین و عموم مردم همیشه خواهد زد و انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری به راه خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401111209489
  • خبرنگار : 50177