مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک‌صنعتی سیمین‌شهر:

لزوم افزایش وسعت شهرک‌صنعتی سیمین‌شهر/ واحدهای راکد تعیین تکلیف شود

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی سیمین‌شهر با بیان اینکه تعداد زیادی تقاضا جهت دریافت زمین و سرمایه گذاری برای احداث واحدهای تولیدی جدید در این شهرک دریافت کرده‌ایم، گفت: این ظرفیت وجود دارد که ۵۰ هزار مترمربع بر وسعت موجود شهرک اضافه شود.

لطیف کلته در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بالغ بر ۲۶ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سیمین‌شهر احداث شده است، اظهار کرد: از این تعداد واحد تولیدی ۵ واحد راکد و تعداد معدودی هم نیمه فعال هستند.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی سیمین‌شهر با تأکید بر اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه واحد راکد این شهرک تعیین تکلیف و پس از سال‌ها فعال شده است، ادامه داد: مالکیت یکی از واحدهای راکد توسط سرمایه‌گذار جدید خریداری و دو واحد دیگر برای راه‌اندازی مجدد به سرمایه‌گذار جدید اجاره داده شده است.

وی تعیین تکلیف واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال را از مهمترین برنامه‌های پیش‌روی شرکت خدماتی شهرک صنعتی سیمین‌شهر عنوان کرد و افزود: نوسانات بازار و برخی مشکلات داخلی از دلایل اصلی رکود و نیمه‌فعال شدن این واحدها بوده و دادستان و سایر مسئولان استان گلستان به طور جدی پیگیر راه‌اندازی مجدد، واگذاری به غیر در صورت عدم توانایی ادامه فعالیت و در مجموع تعیین تکلیف این واحدها هستند.

کلته با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر تعداد زیادی تقاضا جهت دریافت زمین و سرمایه‌گذاری برای احداث واحدهای تولیدی جدید در این شهرک دریافت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: این تقاضاها در زمینه تولید مواد پلاستیکی، بسته‌بندی خشکبار، احداث سردخانه و دیگر واحدها است.

وی وسعت شهرک صنعتی سیمین‌شهر را ۱۰۰ هزار مترمربع برشمرد و افزود: هم اکنون واحدهای تولیدی مطرحی همانند پنیر آشوراده، رادین پلاست، آلتین پلیمر گلدشت و سایر واحدها در این شهرک فعال می‌کنند و برای تعداد کثیری از جوانان منطقه شغل ایجاد کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی سیمین‌شهر بر توسعه زیربنای این شهرک با فازبندی و اولویت بندی واگذاری به سرمایه‌گذاران با مدنظر قرار دادن میزان سرمایه و نوع طرح پیشنهادی آنها تأکید کرد و گفت: هم‌اکنون این ظرفیت وجود دارد که ۵۰ هزار مترمربع بر وسعت موجود اضافه شود و باید شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان نسبت به این موضوع اقدام کند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401111209086
  • خبرنگار : 50039