رئیس هیئت اندیشه‌ورز گلستان خبر داد؛

شکل‌گیری ۸۰۰ هیئت اندیشه‌ورز در گلستان

رئیس هیئت اندیشه‌ورز گلستان با اشاره به عزم هیئت‌های اندیشه‌ورز در راستای حل مسائل استان، گفت: تاکنون حدود ۸۰۰ هیئت اندیشه‌ورز در سطح استان گلستان شکل گرفته است.

ولی‌الله شهابی عصر امروز دوشنبه ۱۰ بهمن در همایش متمرکز نخبگان‌ اندیشه‌ورز بسیج استان گلستان اظهار کرد: مبنای اصلی هیئت‌های اندیشه‌ورز کم کردن فاصله مردم با جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه هیئت‌ اندیشه‌ورز در راستای سیاست‌های کلی نظام و مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند، افزود: هیئت‌های ‌اندیشه‌ورز با شناخت مشکلات و آسیب‌ها در راستای حل سائل استان گلستان اقدام می‌کنند.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز گلستان با بیان اینکه در استان گلستان ۴۸ هیئت اندیشه‌ورز به تفکیک یک هیئت استانی، ۱۴ هیئت نواحی، ۱۵ هیئت معاونت‌ها و ۱۸ هیئت اقشار مشغول به کار  هستند، تصریح کرد: تاکنون بر اساس گزارش رسیده بالغ‌بر ۸۰ درصد هیئت‌ها در سامانه ناب ثبت شدند.

شهابی تأکید کرد: از برنامه‌های استراتژیک هیئت های‌ اندیشه‌ورز تشریک‌مساعی با مجمع بسیج استان گلستان است در واقع تحلیل مسائل و رصد آن بر عهده هیئت‌های ‌اندیشه‌ورز بوده و پیگیری مطالبات مردم از دستگاه‌های اجرایی توسط مجمع بسیج انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی‌های انجام‌شده مبنی بر ایجاد ۷۸۰ هیئت اندیشه‌ورز در سال ۱۴۰۱ در گلستان بود که با توجه به استقبال خوب برخی از نواحی حدود ۸۰۰ هیئت اندیشه‌ورز در سطح استان شکل گرفت.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز گلستان نشست راهبردی با نمایندگان مجلس با حضور استاندار گلستان و بررسی مسائل و آسیب‌های جدی استان، نشست کارشناسی با اقشار بسیج، ارسال نقدنامه از سوی هیئت اندیشه‌ورز به استاندار گلستان، برداشت بی‌رویه از آب‌های زیرزمینی، اجرای پروژه ترسیب کربن استان گلستان و ورود به حوزه دانش‌بنیان را از جمله اقدامات هیئت‌های ‌اندیشه‌ورز در استان گلستان برشمرد.

شهابی استان گلستان را قطب کشاورز دانست و یادآور شد: در همین راستا هیئت‌های ‌اندیشه‌ورز در راستای رفع مشکلات حوزه کشاورزی اعم از زراعت، آب، خاک و نهاده‌ها گام برداشتند، همچنین اقدام برای حل مسائل و چالش‌های دیگر حوزه‌ها اعم از حوزه فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت و غیره نیز از اقدامات هیئت‌های ‌اندیشه‌ورز در استان گلستان است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد همه اعضای هیئت‌ اندیشه‌ورز با عزم و همت جدی، در رفع مسائل و مشکلات استان گلستان کوشا باشند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401111007958
  • خبرنگار : 50491