سردار رحیمی:

به‌دنبال فریب نسل جوان از طریق وارونه کردن واقعیت‌ها هستند

معاون‌ هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به وقایع اخیر در کشور دشمن در اغتشاشات به‌دنبال فریب نسل جوان از طریق وارونه نشان دادن واقعیت‌هاست.

سردار رسول رحیمی ،۶بهمن‌ماه در سفر به سمنان اظهار کرد: وارونه نشان دادن واقعیت‌ها برای فریب جوانان، از اقدامات دشمن در اغتشاشات اخیر بود.

معاون‌ هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور سمنان را استانی پیشرو در حوزه‌های پدافندی دانست و تصریح کرد: اهتمام خوبی در بحث امور مرتبط با شورای پدافند غیرعامل با مدیریت استاندار در استان سمنان وجود دارد.

وی با تقدیر از برنامه‌ریزی‌ها در حوزه پدافندغیرعامل ادامه داد: استان سمنان در بحث پدافند غیرعامل استانی‌ پیشتاز در چند ماه گذشته بوده است.

معاون‌ هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشوربااشاره به تاکیدات رهبری معظم انقلاب در ارتباط با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام اضافه کرد: جهاد تبیین بر هر مومنی واجب است و لزوم آن نیز دشمن شناسی با دو مولفه بصیرت و شجاعت است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، هدف دشمن تبلیغ و علاج آن نیز روشنگری و تبیین از سوی ماست.

احمد ریواده ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز با بیان اینکه ساختار و اقدامات شورای پدافند غیرعامل به صورت کامل به ریاست استاندار سمنان برگزار می‌شود اظهار کرد: در تلاشیم تا نقشه راه که همان طرح‌ جامع پدافند غیرعامل است، به صورت ۱۰۰ درصدی اجرایی شود.

وی تاکید کرد: تقویت وحدت و همگرایی، ایجاد اعتماد و امید آفرینی و بیان دستاوردهای نظام در ایام الله دهه فجر برای مردم، در دستور کار مدیران قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اساسی ترین ماموریت ما ایجاد مصونیت برای زیرساخت‌ها در استان است که به تبع آن بتوانیم خدمات مطلوب را برای مردم فراهم‌ کنیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401110604483
  • خبرنگار :