سفارش تولید محتوا و افزایش رتبه سایت

با سفارش تولید محتوا نزد شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توانید جایگاه وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود دهید.

به گزارش ایسنا به نقل از رایا مارکتینگ، سفارش تولید محتوا یکی از خدماتی است که اغلب شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهند. اگر شما نیز دارای کسب و کاری در دنیای اینترنت هستید، قطعا تولید محتوا یک عبارت آشنا برایتان است. منظور از محتوا هر نوع عکس، فیلم، متن یا فایل صوتی است که توسط شما تهیه می‌شود و در اینترنت منتشر می‌گردد. محتوا می‌تواند ارتباط شما با خیل عظیمی از کاربران را مهیا سازد. با این تفسیر اگر که قرار است در فضای مجازی و دنیای وب پیشرفت کرده و مخاطبان زیادی به دست آورید نیاز می‌باشد تا محتوای خوب در اختیار آنها قرار دهید. در ادامه با مفهوم تولید محتوا و انواع آن بیشتر آشنا خواهید شد.

منظور از تولید محتوا چیست؟

امروزه شرکت‌های زیادی هستند که در دنیای اینترنت اقدام به اخذ سفارش تولید محتوا می‌کنند. باید بیان کرد که محتوا ستون اصلی بازاریابی دیجیتالی است. در تولید محتوا نیاز است تا نویسنده در خصوص مطلب مربوطه تحقیق نماید، ایده‌پردازی کند و یافته‌های خود را پیاده‌سازی نماید. البته منظور از محتوا تنها متن نیست.

در حال حاضر سفارش ساخت پادکست و سفارش تولید محتوا ویدیویی نیز بسیار زیاد است. قطعا شما نیز قبول دارید که محتواهای صوتی و تصویری علاقه مندان و مخاطبان بیشتری را می توانند به سمت خود جلب نمایند زیرا برای بررسی آنها زمان کمتری باید صرف شود. البته این موارد اثرگذاری بیشتری نیز دارند. محتوا از هر نوعی که تهیه شود یک هدف دارد و آن هم افزایش تعداد مخاطبان می باشد. یک محتوا خوب و کاربردی مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب می کند و اطلاعات مورد نیاز آنها را نیز در اختیارشان قرار می دهد. در واقع می توان بیان نمود که محتوا شخصیت یک برند را تشکیل می‌دهد.

محتواهای زیادی هر روزه در دنیای اینترنت منتشر می‌شوند. برای اینکه از دیگر فعالیت‌ها متمایز شوید، نیاز است تا محتوای مناسب تولید کنید. برخلاف باور عموم که تصور می‌نمایند، تولید یک محتوای خوب کار آسانی می‌باشد اما در واقع به این شکل نیست. این کار به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد. به همین دلیل آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ به صورت تمام وقت روی این موضوع کار می‌کنند.

سفارش تولید محتوای تصویری

آشنایی با انواع محتوا:

اگر قرار است تا سفارش تولید محتوا در یک شرکت دیجیتال مارکتینگ ثبت نمایید، لازم است تا حتما با انواع محتواها آشنا شوید. این موارد در زیر توضیح داده شده‌اند:

  • ویدیوها: در این دسته از سفارش تولید محتوا، تهیه انواع انیمیشن‌ها، کلیپ‌های ویدیویی، مصاحبه‌ها و ... را می‌توان در نظر گرفت. توجه داشته باشید که این موارد برای مخاطبان بسیار جذاب می‌باشند.
  • پادکست‌ها: پادکست‌ها همان محتواهای صوتی هستند که می‌توانند جایگزین خوبی برای محتواهای متنی باشند. این موارد قادر هستند که مخاطبان را به یکدیگر نزدیک‌تر نمایند زیرا به صورت خودمانی تهیه می‌شوند.
  • وبلاگ: این مورد اغلب در وب سایت‌ها استفاده می‌شود. این نوع سفارش تولید محتوا حجم بالایی از سفارشات را در شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ به خود اختصاص داده است. اغلب در کمپین‌های بازاریابی از این مورد استفاده می‌شود. بسیار مهم می‌باشد که برای تهیه این نوع محتوا زمان کافی را صرف کرده و نسبت به موضوع باور عمیقی کسب گردد.
  • اینفوگرافیک‌ها: اگر قرار است که محتوای شما اطلاعاتی آماری را در اختیار مخاطبان قرار دهد، بهتر است از نوع اینفوگرافیک باشد. در این صورت میزان اثربخشی آن بسیار زیاد است. بررسی این نوع محتواها به زمان زیادی ندارد و کاربر می‌تواند با یک نگاه جزئی به آنها، اطلاعات زیادی کسب نماید. از همین رو می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.
سفارش تولید محتوای ویدیویی

چرا محتوا بسیار مهم می‌باشد؟

امروزه اغلب کسب و کارهای بزرگ برای بحث برندینگ و فعالیت‌های نوپا برای پیشرفت و بالا بردن سود خود، سفارش تولید محتوا در آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ ثبت می‌نمایند. اگر محتوا به صورت حرفه‌ای تهیه شود می‌تواند مخاطبان را به سمت کسب و کارتان جذب نموده و مدت زمان حضور آنها را در سایت افزایش دهد. همین مورد نیز روی سئوی سایت تاثیر مثبت زیادی دارد. به همین خاطر بیان می‌شود که هر کسب و کار آنلاینی برای موفقیت در دنیای اینترنت باید از محتوای خوب و کاربرپسند استفاده کند.

می‌توان بیان نمود که محتوای خوب می‌تواند مخاطبان بالقوه را به مشتریان ثابت تبدیل نماید. البته این موضوع زمانی صادق می‌باشد که تولید محتوا به صورت استراتژیک انجام شود. به همین دلیل بیان می‌شود که برای تهیه یک محتوای خوب از مهارت و تخصص شرکت‌های با تجربه استفاده نمایید.

سفارش تولید محتوای خوب و کاربردی داخل شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ

استراتژی تولید محتوا:

افرادی که سفارش تولید محتوای خود را در یک شرکت دیجیتال مارکتینگ ثبت می‌نمایند، باید بدانند که آن شرکت برای ارائه یک محتوای تاثیرگذار لازم است تا استراتژی زیر را دنبال نماید:

  • هدف را مشخص نماید: اگر هدف یک محتوا مشخص نباشد، مخاطب هدف شناسایی نمی‌شود. به همین دلیل در گام اول لازم است تا حتما هدف پیج یا سایت خود را مشخص نمایید.
  • مخاطبان شناسایی گردند: برای اینکه مخاطب بتواند از محتوای شما استفاده نماید، نیاز است تا آن را متوجه شود. از همین رو تولید کننده محتوا باید مخاطب هدف خود را شناخته و نیاز آنها را متوجه شود.
  • استراتژی محتوا تعیین گردد: در این مرحله اهداف باید در کنار هم قرار گیرند و روش دستیابی به آنها مشخص گردد.
  • رقبا شناسایی گردند: برای تولید محتوا و پیشی گرفتن از رقبا، بسیار مهم است که شما رقبای خود را شناخته و استراتژی تولید محتوای آنها را شناسایی نمایید. سپس می‌توانید از سبک محتوایی آنها برای رسیدن به موفقیت بهره ببرید.
  • انتخاب موضوع: در سفارش تولید محتوا به موضوع بسیار دقت می‌شود. موضوع باید دارای کلمات کلیدی باشد که مخاطبان را به راحتی جلب نمایند. می‌توان بیان نمود که "موضوع"، عملکرد قلب را در یک محتوا دارد.

کلام پایانی و مهم

در ادامه تولیدکننده محتوا لازم است تا از عناوین جذاب و یک تقویم محتوایی برای انتشار محتواها استفاده نماید. در این صورت شانس دیده شدن محتوا را افزایش می‌دهد. فراموش نکنید که محتوای اثرگذار محتوایی است که حتما سئو شده باشد و اصول سئو در آن رعایت شده باشد.

 به همین خاطر بیان می‌گردد افرادی می‌توانند در این حوزه موفق ظاهر شوند که با سئو آشنایی کافی دارند. استفاده بهینه از تصاویر در محتوا، بکار بردن ویدیو برای جذاب شدن موضوع، استفاده از عنوان‌های خوب و درج کلمات پر جستجو، از جمله مواردی می باشند که در زمان تولید محتوا باید به آنها توجه داشت.

برای داشتن محتوایی سئو شده که توسط افراد متخصص این حوزه و به بهترین شکل تولید شده است، پیشنهاد ما به شما شرکت تولید محتوای رایا مارکتینگ است. کافی است یک بار در آن سفارش ثبت کنید (که محتوای اولش نیز رایگان است.) پنل کاربری جذاب، پشتیبانی حرفه‌ای و نیز محتواهای اصولی و مناسب سئو شما را برای همیشه مشتری رایا مارکتینگ خواهد کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401110503779
  • خبرنگار : 30188