مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری فارس خبر داد:

رزمایش ملی تخصصی "عمران و معماری" در شیراز برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس گفت: رزمایش بزرگ و ملی گروه‌های تخصصی عمران و معماری در شیراز برگزار می‌شود.

نیما زارع عصر سه شنبه چهارم بهمن در جمع خبرنگاران افزود: این رزمایش ملی با محوریت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس و همکاری سایر اقشار مرتبط و همکار، به مدت یک هفته در اسفندماه پیش رو همزمان با روز مهندس برگزار می‌شود.

او عنوان کرد: با توجه به استقبال گسترده گروه‌های جهادی و آحاد مردم جامعه از برگزاری رزمایش «اقتدار جهادگران» در هفته بسیج ۱۴۰۱ «جهادگران فاطمی» در دهه بسیج ۱۴۰۱، حضور چشمگیر جهادگران در این دو رزمایش و همچنین در راستای تحقق پیام ۹بندی مقام معظم رهبری در عینیت بخشی به مردم سالاری دینی در حوزه‌های محرومیت زدایی، خدمت رسانی و اقتصاد مقاومتی، و با توجه به تاکید سردار فرمانده کل سپاه پاسداران مبنی بر ضرورت فعالیت‌های گروه‌های جهادی تخصصی اقشار،  استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های اقشار بسیج و طرح این موضوع، برگزاری این رزمایش در شورای معاونین سازمان بسیج مستضعفین مصوب شده است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فجر فارس با بیان اینکه در این مصوبه میزبانی رزمایش و اجتماع بزرگ جهادگران به استان محول شده است، ادامه داد: در روز نخست پس از اعلام رمز عملیات رزمایش، گروه‌های در جهادی فارس و همزمان در سراسر کشور به مناطق محروم اعزام شده و پروژه‌های مدنظر را به سرانجام می‌رساتند.

به گفته زارع، به دلیل رتبه برتر این سازمان در کشور در سال جاری، مسئولیت میزبانی و اجرایی این رزمایش به فارس سپرده شده و تمام دستگاه‌های اجرایی استان در بخش‌های مختلف در این راستا موظف به همکاری شده‌اند.

زارع همچنین راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری راه، ساختمان و شهرسازی کشور در شیراز با حضور مدیران ارشد کشوری، افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های این سازمان همراه با میز خدمت و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد را از جمله برنامه‌های شاخصی عنوان کرد که در حاشیه این رزمایش اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401110403380
  • خبرنگار :