نمایشگاه عکس جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد- ایساتیس گشایش یافت

نمایشگاه آثار عکاسی شصت‌ و پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد - ایساتیس با نمایش آثار راه یافته به بخش مسابقه آغاز به کار کرد.

این دوره از جشنواره از امروز سه شنبه چهارم بهمن‌ماه در دو بخش فیلم کوتاه و عکس در شهر میراث جهانی یزد آغاز شده که در بخش عکس تعداد ۵۲۰ اثر توسط دبیرخانه جشنواره دریافت و پس از داوری تعداد ۲۰ اثر به مرحله رقابت راه یافته است.

نمایشگاه این آثار صبح امروز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر انجمن سینمای جوان یزد و دبیر اجرایی این جشنواره و جمعی از هنردوستان در پلاتو کتابخانه مرکزی یزد گشایش یافته و تا چهارم بهمن‌ماه پذیرای علاقمندان است.

در بخش فیلم کوتاه این جشنواره نیز از مجموع ۴۲۲ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره تعداد ۶۴ اثر در قالب عناوین داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی به بخش رقابت این دوره از جشنواره راه یافته که از عصر امروز اکران این آثار در سه سانس از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در مجموعه سینمایی تک یزد صورت خواهد گرفت.

این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تأکید بر ژانرهای سینمایی به میزبانی شهر میراث جهانی یزد در حال برگزاریست.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401110403172
  • خبرنگار : 50214