یک عضو شورای شهر:

یزدی‌ها از عملکرد پلیس ساختمان رضایت ندارند

عضو شورای اسلامی شهر یزد در صحن علنی شورا خطاب به شهردار یزد گفت: توقع بیشتری از پلیس ساختمان در سطح شهر یزد داریم چرا که در بسیاری از ساخت و سازها، دستورالعمل‌های قانونی رعایت نمی‌شود.

«محمد باقر پارسائیان» در این رابطه در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورا اسلامی شهر یزد گفت: یکی از اولویت های طرح پلیس ساختمان، نظارت بر ساخت و سازها در سطح شهر است، که از مرحله اول و قبل از شروع هر فعالیتی متقاضی در مسیر قانونی و برای دریافت مجوزهای لازم راهنمایی و در صورت بروز هر گونه تخلف، طبق قانون با موضوع برخورد شود.

عضور شورای شهر در ادامه افزود: این در حالی است که با توجه به گزارش های متعدد طرح، پلیس ساختمان در انجام وظایف خود موفق نبوده‌ و در برخی موارد از ساخت و ساز های غیرمجاز جلوگیری نکرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، پارسائیان در پایان گفت: برخی از ساخت و سازها علاوه بر اینکه غیر قانونی است و دستورالعمل ها در آن رعایت نمی‌شود، زیبنده شهر جهانی یزد نیست بر همین اساس ضرورت دارد طرح پلیس ساختمان بازنگری شود و فرآیند جدیدی برای آن طراحی شود تا شاهد شهری زیبا در شأن مردم دارالعباده باشیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401110402665
  • خبرنگار : 50463