دبیر هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان:

گزارش جامع و تحلیلی درباره وضعیت دانشگاه‌های لرستان تهیه شود

دبیر هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی لرستان گفت: گزارش جامع و تحلیلی درباره وضعیت دانشگاه توسط روسای دانشگاه‌های استان با رویکرد تحلیلی تهیه و ارائه شود.

دکتر علی‌حیدر نصرالهی در نشست هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی لرستان اظهار کرد: عضو شدن نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت اقدامی سازنده در راستای افزایش هم‌گرایی و هم‌افزایی نظام آموزش عالی استان از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم است چراکه بخشی از دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تحصیل‌ هستند.

وی از رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان خواست هر کدام، شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه‌های خود را تشکیل دهند و در چیدمان ترکیب شوراهای دانشگاه‌ها، از صاحب نظران آموزشی و پژوهشی استفاده شود.

دبیر هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی  لرستان از رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خواست گزارش جامع و تحلیلی درباره وضعیت دانشگاه خود را برپایه دیدن نقاط قوت و ضعف و ترسیم چشم‌انداز آینده با رویکرد تحلیلی، پیش از پایان سال جاری، تهیه و به هیئت استانی، ارائه کنند.

نصرالهی ادامه داد: نشست‌ها به‌صورت منظم برگزار و در هر نشست، گزارش‌های ارزیابی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان با هدف تقویت تلاش‌ها برای رفع نقاط ضعف و ارتقای کیفیت، ارائه می‌شوند.

گفتنی است گزارش ارزیابی و نظارت درباره عملکرد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان و مراکز غیرانتفاعی آموزش عالی استان، ارائه شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401110302082
  • خبرنگار : 50177