اسپالتی و فرصت بی نظیر برای قهرمانی در لیگ

سرمربی ناپولی اذعان کرد که این تیم فرصتی بی سابقه برای کسب قهرمانی در این فصل دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، لوچانو اسپالتی اعتراف کرد که ناپولی پس از پیروزی خارج از خانه مقابل سالرنیتانا نیاز به تلاش بیشتری دارد. 

ناپولی  در هفته نوزدهم این رقابت‌ها به مصاف سالرنیتانا رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کند و نشان دهد که شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است. ناپولی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۵۰ امتیازی شد تا با اقتدار قهرمان نیم فصل شود.

لوچانو اسپالتی بعد از این دیدار گفت: بازی با تیم هایی مثل سالرنتینا که در شرایط خوبی در جدول نیستند خیلی سخت است اما مهم‌تر از حریف باید فوتبال خوب بازی کرد. در نیمه اول میدان داری کردیم و توانستیم بازی را به کنترل خود در بیاوریم و سپس موفق به گلزنی شدیم. دو گل به ثمر رساندیم و بازی را به خوبی مدیریت کردیم. ما در نیمه دوم سرعت بازی را کنترل کردیم ولی در آینده باید بهتر از این بازی کنیم. فرصت بی نظیر و تکرار نشدنی برای قهرمانی در لیگ داریم.

ناپولی بعد از حذف از رقابت های کوپا ایتالیا اکنون تمرکز خود را معطوف به سری آ و  لیگ قهرمانان اروپا کرده است و از طرفی کسر ۱۵ امتیاز از یوونتوس مدعی نیز باعث شده شانس ناپولی برای قهرمانی بیشتر شود. 

اسپالتی در ادامه با تمجید از دی لورنزو و روحیه بالای تیمی در ناپولی افزود: دی لورنزو در این فصل واقعاً پیشرفت کرده است و این اولین گل او در خارج از خانه پس از تقریباً دو سال بود. او برای ما یک بازیکن بسیار مهم است و سزاوار بازوبند کاپیتانی است. برای او خیلی خوش شانس هستم. 

 آخرین باری که ناپولی قهرمانی در سری A را به دست آورد به سال ۱۹۹۰-۱۹۸۹ برمی‌گردد که با درخشش مارادونا توانست به این عنوان دست پیدا کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های این فصل سری A، ناپولی با ۵۰ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های میلان و اینتر هم به ترتیب با ۳۸ و ۳۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1401110201144
  • خبرنگار : 71460