فاضلی: چرا رحمتی با اولین اعتراض اخراج می‌شود؟

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش از نظر داوری متضرر شده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر هوادار به تساوی یک بر یک دست یافت. با توجه به اخراج مهدی رحمتی در جریان مسابقه، وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: از نظر فنی تیم ما مالک توپ و میدان بود و بیشترین پاس را دادیم و موقیت‌های زیادی خلق کردیم و موقعیت به حریف ندادیم. تغییراتی بین دو نیمه داشتیم و بازی خوبی را انجام دادیم. روی ضربات ایستگاهی خلق موقعیت کردیم و به لحاظ تنوع تاکتیکی تیم ما از بیشتر راه‌هایی که می‌توان به گل رسید، استفاده کرد. بازیکنان ما توانایی بالایی دارند و بسیار زحمت کشیدند. فوتبال جز این نیست. امروز به بازیکن جوان تیم امید آلومینیوم بازی دادیم که عملکرد خوبی داشتند.

فوتبال ما به بیراهه می‌رود

وی درباره داوری‌ دیدار تیمش برابر هوادار هم گفت: کادر فنی ما اخلاق‌مدار است و هیچ‌وقت نگفتیم به خاطر اشتباهات داوری چند امتیاز از دست دادیم. در بازی با فولاد از داوری متضرر شدیم اما آیا بیانیه صادر کردیم؟ آیا علیه داور صحبت کردیم؟ کارمان را اخلاق‌مدارانه پیش بردیم اما توقع داریم عملکرد داورها بهتر باشد. امروز به داور بازی خسته نباشید گفتیم. مربی جوان آلومینیوم (رحمتی) زحمت می‌کشد و تیمش اینگونه از داوری متضرر می‌شود. رحمتی محترمانه روی موبایل، تصاویر را به داور بازی نشان می‌داد اما داور به او کارت قرمز نشان داد. این مسائل را در نظر بگیریم.

او ادامه داد: آقای تاج گفتند اگر به داوری اعتراضی وجود دارد، گوش شنوا داشته باشیم. به این مسائل باید رسیدگی شود. تیم ما از داوری آسیب دیده است. روی میلاد فخرالدینی هم خطا شد اما این خطا را اعلام نکردند. بازیکن هوادار خودش را به بازیکن ما زد اما داور پنالتی نگرفت. فوتبال ما به بیراهه می‌رود. دیروز گفتم گروه پژوهشی درست کنیم بینیم اشتباهات داوری بدون VAR در فوتبال ایران چقدر است و در فوتبال دنیا چقدر است؟ آقایان تلاش کنید. مربی جوان به خاطر داوری می‌سوزد. مهدی رحمتی با اولین اعتراض باید اخراج شود؟

به گزارش ایسنا، در اواخر نیمه نخست این دیدار میلاد فخرالدینی درون محوطه جریمه هوادار نقش بر زمین شد اما داور اعلام پنالتی نکرد. همین امر موجب شد که مهدی رحمتی به شدت به تصمیم داور اعتراض کند. با به صدا درآمدن سوت نیمه نخست، رحمتی به سمت داور رفت و از روی موبایل، صحنه مشکوک به پنالتی را به داور نشان داد و داور هم به خاطر این کار به او کارت قرمز نشان داد تا ادامه کار را از روی سکوها دنبال کند. در نیمه دوم نیز یکی از دستیارهای ساکت الهامی از تیم هوادار اخراج شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401110100646
  • خبرنگار : 71518