فرماندار شهرستان تایباد:

استحکام و تداوم هر خانواده نیازمند مدیریت سالم است

فرماندار شهرستان تایباد گفت: بی‌شک استحکام، تداوم و تحکیم هر خانواده‌ای نیازمند مدیریت سالم است.

مهدی دونده در همایش بزرگ سبک زندگی موفق که با حضور جمعی از مسئولان قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه خراسان رضوی و مسئولان محلی در تالار قصر شیرین تایباد برگزار شد، افزود: زنان می‌توانند زندگی را به سبک اسلامی پیش برده و فرزندانی موفق تحویل جامعه دهند.

وی اظهار کرد: خانواده یکی از مهم‌ترین کانون‌های زندگی بشریت و رکن اصلی در هر جامعه بشمار می‌رود، زنان نیز در این کانون و تعیین سبک زندگی موفق نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

فرماندار شهرستان تایباد خاطرنشان کرد: خانواده‌ای موفق خواهد بود که اعضای آن برای ایجاد شرایطی سالم، امن همراه با آرامش تلاش کنند، زنان در ایجاد زمینه‌های سلامت روانی اعضای کانون خانواده که امنیت و آرامش را به همراه دارد نقش مهمی دارند.

وی بیان کرد: بی‌شک استحکام، تداوم و تحکیم هر خانواده‌ نیازمند مدیریتی سالم دارد، زنان می‌توانند زندگی را به سبک اسلامی پیش برده و فرزندانی موفق تحویل جامعه دهند.

سرپرست کانون فرهنگی بانوی مرزنشین شهرستان تایباد در ادامه این مراسم گفت: بانوان به عنوان مدیران کانون خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری را ایفا می‌کنند.

مریم علیجانی استادی عنوان کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند به کارگیری این قشر به عنوان ظرفیتی بالقوه می‌تواند زمینه‌ساز تحقق اهداف والای ایران اسلامی باشد.

وی با اعلام درخشش‌های بانوان کانون مرزنشین شهرستان در تمام عرصه‌های ورزشی، علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و ...تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف این کانون تقویت مشارکت‌های اجتماعی بانوان علاقه‌مند، انتقال اطلاعات و افزایش سطح آگاهی بانوان، شناسایی و به کارگیری توانایی و استعداد آنها در جهت تقویت اعتماد به نفس و خودباوری بانوان و کاهش افسردگی، بهینه‌سازی اوقات فراغت، افزایش مهارت‌های ارتباطی در خانواده برای افزایش کیفیت زندگی خانوادگی، ایجاد حس نوع‌دوستی و همکاری و ارائه خدمات اجتماعی به بانوان است.

در پایان مراسم از بانوان فرهیخته شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102617915
  • خبرنگار : 50088